Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Ogłoszenia i komunikaty UM » Ogl_20130219

Ogłoszenia i komunikaty UM: Ogl_20130219

 

Ogłoszenie Prezydenta Miasta Piły
o naborze kandydatów
do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły

Prezydent Miasta Piły na podstawie Uchwały Nr VII/62/11 Rady Miasta Piły z dnia 29 marca 2011 r. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły ogłasza nabór kandydatów do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły.

Prezydent Miasta Piły zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j. Dz. U. 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późniejszymi zmianami) prowadzące działalność na terenie miasta Piły do zgłaszania kandydatów do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły.

Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły składa się z 13 członków, w tym 7 przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, prowadzących działalność na terenie Gminy Piła.

Kadencja Rady trwa 2 lata.

Zgłoszenie kandydata na członka Rady należy złożyć w formie pisemnej na formularzach: „Karta zgłoszenia kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły” oraz „Oświadczenie kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły” załączonych do ogłoszenia.

Każda organizacja/podmiot może dokonać zgłoszenia tylko jednego kandydata.

Zgłoszenie kandydata następuje poprzez złożenie wypełnionych i podpisanych formularzy w zamkniętej kopercie:

  1. bezpośrednio w Urzędzie Miasta Piły, pl. Staszica 10, 64-920 Piła, Kancelaria Główna (pok. 134) w godz. 730-1530 z dopiskiem „Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły”;
     
  2. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miasta Piły, pl. Staszica 10, 64-920 Piła z dopiskiem „Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły”.

Ostateczny termin zgłaszania kandydatur upływa z dniem 5 kwietnia 2013 r. (decyduje data wpływu do Urzędu). Zgłoszenia niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  PREZYDENT MIASTA PIŁY
  /-/ Piotr Głowski

 

Załączniki:

  1.  Karta zgłoszenia kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły.
  2.  Oświadczenie kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły
   

wstecz