Ogłoszenie Prezydenta Miasta Piły
o naborze kandydatów
do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły
Prezydent Miasta Piły na podstawie Uchwały Nr VII/62/11 Rady Miasta Piły z dnia 29 marca 2011 r. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły ogłasza nabór kandydatów do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły.
Prezydent Miasta Piły zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j. Dz. U. 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późniejszymi zmianami) prowadzące działalność na terenie miasta Piły do zgłaszania kandydatów do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły.
Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły składa się z 13 członków, w tym 7 przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, prowadzących działalność na terenie Gminy Piła.
Kadencja Rady trwa 2 lata.
Zgłoszenie kandydata na członka Rady należy złożyć w formie pisemnej na formularzach: „Karta zgłoszenia kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły” oraz „Oświadczenie kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Piły” załączonych do ogłoszenia.
Każda organizacja/podmiot może dokonać zgłoszenia tylko jednego kandydata.
Zgłoszenie kandydata następuje poprzez złożenie wypełnionych i podpisanych formularzy w zamkniętej kopercie:
Ostateczny termin zgłaszania kandydatur upływa z dniem 5 kwietnia 2013 r. (decyduje data wpływu do Urzędu). Zgłoszenia niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
PREZYDENT MIASTA PIŁY | |
/-/ Piotr Głowski |
Załączniki: