Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Nabór na stanowiska » 20120618-WGN

Nabór na stanowiska: 20120618-WGN

Ogłoszenie z dnia 18 czerwca 2012 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
ds. obrotu nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Urzędu Miasta Piły, z siedzibą w Pile, Pl. Staszica 10

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe: administracyjne, ekonomiczne lub gospodarka przestrzenna;
    2. znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych dot. nieruchomości ze szczególną znajomością ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawą o własności lokali i prawem cywilnym;
    3. obywatelstwo polskie;
    4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    5. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    6. nieposzlakowana opinia.
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. ukończone studia podyplomowe z zakresu gospodarowania nieruchomościami (wycena nieruchomości, zarządzanie nieruchomościami, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami),
    2. doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności administracyjnych, mile widziana praca w instytucjach lub firmach związanych z nieruchomościami;
    3. znajomość przepisów prawa cywilnego oraz przepisów regulujących gospodarkę nieruchomościami;
    4. predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność kształtowania prawidłowych relacji z interesantami;
    5. znajomość obsługi komputera;
    6. znajomość języków obcych.
       
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z przygotowaniem do zbycia nieruchomości, będących własnością Gminy, w tym w szczególności związanych:
      1. ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości;
      2. ze sprzedażą prawa własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Piła na rzecz użytkowników wieczystych;
      3. z postępowaniem regulacyjnym nieruchomości, wynikającym z przepisów ustawy o stosunku Państwa Polskiego do kościołów różnych wyznań;
      4. z uwłaszczaniem w trybie art. 204 i 207 ustawy o gospodarce nieruchomościami;
      5. z darowizną nieruchomości stanowiących własność Gminy Piła;
      6. ze sprzedażą nieruchomości niezbędnych do racjonalnego korzystania z budynku mieszkalnego, w przypadku gdy posadowiony jest na działce nie spełniającej wymogów działki budowlanej.
         
    2. Inicjowanie prac związanych z przygotowaniem terenów pod zabudowę, analiza planów zagospodarowania przestrzennego w celu ich zagospodarowania.
    3. Prowadzenie spraw związanych z procesem komunalizacji nieruchomości na rzecz majątku gminy.
    4. Wydawanie, na wniosek właściciela nieruchomości, zaświadczeń o zgodzie na wykreślenie z księgi wieczystej hipotek, ciężarów i ograniczeń wpisanych na rzecz Gminy Piła.
    5. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta i projektów zarządzeń Prezydenta Miasta w sprawach objętych zakresem czynności.
    6. Przygotowanie przetargów i niezbędnych dokumentów do zawarcia umów notarialnych.
    7. Prowadzenie dokumentacji akt przekazywanych do archiwum zakładowego.
    8. Przekazywanie informacji dot. obrotu nieruchomościami do Referatu Terenowo-Prawnego i Wydziału Finansowego.
    9. Udzielanie interesantom wyczerpujących informacji oraz przygotowywanie propozycji odpowiedzi na wnioski i skargi złożone w sprawach objętych zakresem czynności.
       
  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. życiorys – curriculum vitae;
    3. kserokopie świadectw pracy
    4. kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie i przygotowanie zawodowe;
    5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły;
    6. oświadczenia: 1/ o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
      2/ o niekaralności.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres:  worg@um.pila.pl - tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obrotu nieruchomościami” w terminie do dnia 29.06.2012 r.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.pila.pl) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.
Dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz.1458, ze zm.).

  Prezydent Miasta Piły
  Piotr Głowski
   

wstecz