Nabór na stanowiska: 20120618-WGN
Ogłoszenie z dnia 18 czerwca 2012 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
ds. obrotu nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Urzędu Miasta Piły, z siedzibą w Pile, Pl. Staszica 10
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe: administracyjne, ekonomiczne lub gospodarka przestrzenna;
- znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych dot. nieruchomości ze szczególną znajomością ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawą o własności lokali i prawem cywilnym;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- ukończone studia podyplomowe z zakresu gospodarowania nieruchomościami (wycena nieruchomości, zarządzanie nieruchomościami, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami),
- doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności administracyjnych, mile widziana praca w instytucjach lub firmach związanych z nieruchomościami;
- znajomość przepisów prawa cywilnego oraz przepisów regulujących gospodarkę nieruchomościami;
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność kształtowania prawidłowych relacji z interesantami;
- znajomość obsługi komputera;
- znajomość języków obcych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z przygotowaniem do zbycia nieruchomości, będących własnością Gminy, w tym w szczególności związanych:
- ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości;
- ze sprzedażą prawa własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Piła na rzecz użytkowników wieczystych;
- z postępowaniem regulacyjnym nieruchomości, wynikającym z przepisów ustawy o stosunku Państwa Polskiego do kościołów różnych wyznań;
- z uwłaszczaniem w trybie art. 204 i 207 ustawy o gospodarce nieruchomościami;
- z darowizną nieruchomości stanowiących własność Gminy Piła;
- ze sprzedażą nieruchomości niezbędnych do racjonalnego korzystania z budynku mieszkalnego, w przypadku gdy posadowiony jest na działce nie spełniającej wymogów działki budowlanej.
- Inicjowanie prac związanych z przygotowaniem terenów pod zabudowę, analiza planów zagospodarowania przestrzennego w celu ich zagospodarowania.
- Prowadzenie spraw związanych z procesem komunalizacji nieruchomości na rzecz majątku gminy.
- Wydawanie, na wniosek właściciela nieruchomości, zaświadczeń o zgodzie na wykreślenie z księgi wieczystej hipotek, ciężarów i ograniczeń wpisanych na rzecz Gminy Piła.
- Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta i projektów zarządzeń Prezydenta Miasta w sprawach objętych zakresem czynności.
- Przygotowanie przetargów i niezbędnych dokumentów do zawarcia umów notarialnych.
- Prowadzenie dokumentacji akt przekazywanych do archiwum zakładowego.
- Przekazywanie informacji dot. obrotu nieruchomościami do Referatu Terenowo-Prawnego i Wydziału Finansowego.
- Udzielanie interesantom wyczerpujących informacji oraz przygotowywanie propozycji odpowiedzi na wnioski i skargi złożone w sprawach objętych zakresem czynności.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie i przygotowanie zawodowe;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły;
- oświadczenia: 1/ o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
2/ o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres: worg@um.pila.pl - tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obrotu nieruchomościami” w terminie do dnia 29.06.2012 r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.pila.pl) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.
Dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz.1458, ze zm.).
|
Prezydent Miasta Piły |
|
Piotr Głowski |
wstecz