Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Nabór na stanowiska » 20120614-WGN

Nabór na stanowiska: 20120614-WGN

Ogłoszenie z dnia 14 czerwca 2012 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE:
Zastępcy Dyrektora Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, pełniącego jednocześnie funkcję kierownika Referatu Terenowo-Prawnego
Urzędu Miasta Piły, z siedzibą w Pile, Pl. Staszica 10

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: geodezja, ekonomia lub z zakresu gospodarki przestrzennej lub o innym kierunku pod warunkiem ukończenia podyplomowych studiów w zakresie zarządzania nieruchomościami lub wyceny nieruchomości;
    2. minimum 4 letni staż pracy (preferowane 2 lata na stanowisku kierowniczym) lub wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku;
    3. znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych dot. nieruchomości ze szczególną znajomością ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawem geodezyjnym, ustawą o własności lokali i prawem cywilnym;
    4. obywatelstwo polskie;
    5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    6. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    7. nieposzlakowana opinia.
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. uprawnienia geodezyjne lub licencja zarządcy nieruchomościami;
    2. doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności administracyjnych, mile widziana praca w instytucjach lub firmach związanych z nieruchomościami;
    3. predyspozycje osobowościowe: umiejętność kierowania zespołem, umiejętność kształtowania prawidłowych relacji z pracownikami i interesantami;
    4. znajomość obsługi komputera;
    5. znajomość języków obcych (preferowany język niemiecki).
       
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. organizowanie i kierowanie pracą Referatu Terenowo-Prawnego;
    2. nadzór nad zarządzaniem gruntami;
    3. prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych, sporządzanie informacji o stanie mienia gminy;
    4. koordynacja uzgodnień i opiniowania projektów uzbrojenia podziemnego przebiegającego przez grunty gminne;
    5. wyrażanie zgody na czasowe zajęcia terenu dla potrzeb realizacji inwestycji;
    6. ustanawianie służebności drogowych i gruntowych oraz służebności przesyłu na nieruchomościach Gminy Piła;
    7. udział w postępowaniu związanym z uporządkowaniem terenów przygotowywanych do zagospodarowania i sprzedaży - rozbiórki budynków;
    8. współdziałanie w przygotowywaniu decyzji administracyjnych w sprawach prowadzonych przez pracowników Wydziału.
       
  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. życiorys – curriculum vitae,
    3. kserokopie świadectw pracy;
    4. kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie i przygotowanie zawodowe;
    5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły;
    6. oświadczenia: 1/ o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
      2/ o niekaralności.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres:  worg@um.pila.pl - tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Z-cy Dyrektora Wydziału Gospodarki Nieruchomościami” w terminie do dnia 25.06.2012 r.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.pila.pl) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.
Dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz.1458, ze zm.).

  Prezydent Miasta Piły
  Piotr Głowski
   

wstecz