Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 9/PN/2011

Zamówienia publiczne: 9/PN/2011

Znak sprawy 9/PN/2011

Piła, dnia 26.07.2011r.

OGŁOSZENIE

  1. Zamawiający:     Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-48-88 fax: 67 351-48-04
     
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zmianami), Prawo zamówień publicznych z zachowaniem zasad określonych w tej ustawie. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późn. zm.).
     
  3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego pokoju nr 17
    Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest inspektor ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska–Koniec, pokój nr 17, telefon (67) 351 48 88 wew. 312 (procedura), Kierownik Działu Eksploatacji i Wspólnot Mieszkaniowych - Dorota Stróżyk pokój nr 4 tel.(67) 351 48 88 wew.334 (przedmiot zamówienia).
     
  4. Przedmiot zamówienia:    Świadczenie usług polegających na stałym utrzymaniu w czystości budynków i terenów przyległych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, zgodnie z wykazem nieruchomości wraz z powierzchnią sprzątania – zał. nr 8 i 9 (chodniki, podwórza, obudowy na pojemniki śmietnikowe, place zabaw, trawniki):
    • bieżące sprzątanie i zamiatanie chodników, podwórek, placów i miejsc gromadzenia nieczystości,
    • oczyszczanie okienek piwnicznych, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki
    • sprzątanie – zamiatanie klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, pralni, suszarni, strychów i innych pomieszczeń wspólnego użytku. Bezzwłoczne reagowanie na zagracenie w/w pomieszczeń, przeciwdziałanie temu i zgłaszanie Zleceniodawcy,
    • mycie klatek schodowych, parapetów, skrzynek pocztowych na listy, gablot ogłoszeniowych,
    • mycie drzwi wejściowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku,
    • mycie bram do budynku,
    • mycie tablicy z nazwa ulicy i z numerem budynku,
    • mycie lamperii,
    • utrzymanie na bieżąco w czystości obudów na pojemniki,
    • wywóz pozostawionych przedmiotów wielkogabarytowych z osłon śmietnikowych – 1 raz w tygodniu (piątek)
    • bieżąca pielęgnacja zieleńców przydomowych w tym:
      - grabienie zieleńców,
      - wywóz liści,
      - wycinanie chwastów,
      - koszenie trawników, przycinanie krzewów i żywopłotów,
    • bieżące czyszczenie chodników, opasek budynków, obrzeży i krawężników z roślin,
    • bieżący wywóz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych,
    • bieżące usuwanie śniegu, lodu i błota z chodników, dojść do budynków oraz instalacji (studzienek kanalizacyjnych, kratek kanalizacji burzowej, zasuw wodnych i gazowych), usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem – niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu oraz systematycznie w ciągu dnia w zależności od warunków atmosferycznych (w dni robocze i wolne od pracy),
    • zgłaszanie zleceniodawcy wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku oraz nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz brak pojemników,
    • zamieszczanie na klatkach schodowych harmonogramu wykonywania czynności.
  5. Powierzchnia, na której wykonywane będą usługi objęte przedmiotem umowy wynosi:

    • powierzchnia wewnętrzna budynków do sprzątania wynosi: 11.070,55m2
    • powierzchnia zewnętrzna do sprzątania wynosi: 42.761,22m2

     
  6. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    90600000-3 – usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
    90600000-6 – usługi sprzątania i zamiatania ulic
    90620000-9 – usługi odśnieżania
    90630000-2 – usługa usuwania oblodzeń
    90911200-8 – usługi sprzątania budynków
    77342000-9 – przycinanie żywopłotów
    77314100-5 – usługi w zakresie trawników
     
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
     
  8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
     
  9. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.08.2012r.
     
  10. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
     
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień polegających utrzymaniu w czystości budynków mieszkalnych o powierzchni: nie mniejszej niż 5000m2 wraz z terenami zewnętrznymi o powierzchni nie mniejszej niż 25000m2.
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  11. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”

    Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  12. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
    cena - 100%.
     
  13. Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 03.08.2011r do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.08.2011r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
     
  14. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
     
  15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
     
  16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz