Zamówienia publiczne: 9/PN/2011
Znak sprawy 9/PN/2011
Piła, dnia 26.07.2011r.
OGŁOSZENIE
- Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-48-88 fax: 67 351-48-04
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zmianami), Prawo zamówień publicznych z zachowaniem zasad określonych w tej ustawie. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późn. zm.).
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego pokoju nr 17
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest inspektor ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska–Koniec, pokój nr 17, telefon (67) 351 48 88 wew. 312 (procedura), Kierownik Działu Eksploatacji i Wspólnot Mieszkaniowych - Dorota Stróżyk pokój nr 4 tel.(67) 351 48 88 wew.334 (przedmiot zamówienia).
- Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług polegających na stałym utrzymaniu w czystości budynków i terenów przyległych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, zgodnie z wykazem nieruchomości wraz z powierzchnią sprzątania – zał. nr 8 i 9 (chodniki, podwórza, obudowy na pojemniki śmietnikowe, place zabaw, trawniki):
- bieżące sprzątanie i zamiatanie chodników, podwórek, placów i miejsc gromadzenia nieczystości,
- oczyszczanie okienek piwnicznych, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki
- sprzątanie – zamiatanie klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, pralni, suszarni, strychów i innych pomieszczeń wspólnego użytku. Bezzwłoczne reagowanie na zagracenie w/w pomieszczeń, przeciwdziałanie temu i zgłaszanie Zleceniodawcy,
- mycie klatek schodowych, parapetów, skrzynek pocztowych na listy, gablot ogłoszeniowych,
- mycie drzwi wejściowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku,
- mycie bram do budynku,
- mycie tablicy z nazwa ulicy i z numerem budynku,
- mycie lamperii,
- utrzymanie na bieżąco w czystości obudów na pojemniki,
- wywóz pozostawionych przedmiotów wielkogabarytowych z osłon śmietnikowych – 1 raz w tygodniu (piątek)
- bieżąca pielęgnacja zieleńców przydomowych w tym:
- grabienie zieleńców,
- wywóz liści,
- wycinanie chwastów,
- koszenie trawników, przycinanie krzewów i żywopłotów,
- bieżące czyszczenie chodników, opasek budynków, obrzeży i krawężników z roślin,
- bieżący wywóz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych,
- bieżące usuwanie śniegu, lodu i błota z chodników, dojść do budynków oraz instalacji (studzienek kanalizacyjnych, kratek kanalizacji burzowej, zasuw wodnych i gazowych), usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem – niezwłocznie po zakończeniu opadów śniegu oraz systematycznie w ciągu dnia w zależności od warunków atmosferycznych (w dni robocze i wolne od pracy),
- zgłaszanie zleceniodawcy wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku oraz nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz brak pojemników,
- zamieszczanie na klatkach schodowych harmonogramu wykonywania czynności.
Powierzchnia, na której wykonywane będą usługi objęte przedmiotem umowy wynosi:
- powierzchnia wewnętrzna budynków do sprzątania wynosi: 11.070,55m2
- powierzchnia zewnętrzna do sprzątania wynosi: 42.761,22m2
- Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
90600000-3 – usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90600000-6 – usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 – usługi odśnieżania
90630000-2 – usługa usuwania oblodzeń
90911200-8 – usługi sprzątania budynków
77342000-9 – przycinanie żywopłotów
77314100-5 – usługi w zakresie trawników
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
- Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.08.2012r.
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień polegających utrzymaniu w czystości budynków mieszkalnych o powierzchni: nie mniejszej niż 5000m2 wraz z terenami zewnętrznymi o powierzchni nie mniejszej niż 25000m2.
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”
Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
cena - 100%.
- Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 03.08.2011r do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.08.2011r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Pliki do pobrania:
Wyjaśnienia i odpowiedzi:
wstecz