Zamówienia publiczne: 1/PN/2011
Znak sprawy 1/PN/2011
Piła, dnia 17.01.2011r.
OGŁOSZENIE
- Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-48-88 fax: 67 351-48-04
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej “ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późn. zmianami).
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest inspektor ds. zamówień publicznych - Małgorzata Balińska–Koniec, pok. nr 17, telefon (67) 351 48 88 wew. 312 (procedura), Lech Toczek – (ADM-2), tel. 067 351-54-24 lub 067-351-54-64 (przedmiot zamówienia).
- Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa: klamek, gwoździ, kołków, kłódek, samozamykaczy, zamków, zawiasów, wkrętów na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile zgodnie z wykazem.
- Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
44.50.00.00-5 - narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy, sprężyny
44.19.22.00-4 - gwoździe
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2011r..
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”.
- W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie pobiera wadium.
- Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
cena - 100%.
- Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 25.01.2011r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.01.2011r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Pliki do pobrania:
wstecz