|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OPIS Ulica Rynkowa od Ronda Kuronia do targowisk w Pile - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: j.w. |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: usługi |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz SSTWiOR budowy ulicy Rynkowej na odcinku od Ronda Kuronia do obecnego przebiegu ul. Rynkowej w rejonie targowisk w zakresie: jezdni, okrawężnikowania chodników obustronnie, odwodnienia, zieleni przyulicznej, oświetlenia
- dwóch parkingów publicznych : w rejonie terenu szkoły oraz MDK i BWA (obecnie w budowie) w zakresie nawierzchni, okrawężnikowania, oświetlenia, odwodnienia, zieleni
- przebudowa skrzyżowania ul. Rynkowej i Ronda Kuronia
|
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 71 320 000-7 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 15.07.2009 r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
|
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniana potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- posiadają uprawnienia budowlane do projektowania odpowiednie do przedmiotu zamówienia
- dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje:
- projektant o specjalności drogowej z uprawnieniami bez ograniczeń posiada:
- min 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień)
- projektant o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych posiada:
- min 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień)
- projektant o specjalności instalacyjno-inż. w zakresie sieci i instalacji elektrycznych posiada:
- min 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień)
- wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2-zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia
W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki wyszczególnione w pkt 1 i 2 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, pozostałe warunki wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. |
|
Informacja na temat wadium: nie dotyczy |
III.2) |
WARUNKI UDZIAŁU |
|
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:
- Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
- Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informcjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do właściwej do Izby Inżynierów Budownictwa 3a pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
- Wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęścia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej 2-zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia , z podaniem daty i miejsca wykonania – wzór stanowi załącznik Nr 4.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane z należytą starannością (np. protokoły zdawczo – odbiorcze dokumentacji).
- Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków SIWZ
|
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert:
- cena – 100 %
|
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 105 |
IV.3.2.) |
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy |
IV.3.3.) |
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy |
IV.3.4.) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 r. godzina 800 miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136, Kancelaria Główna |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6.) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |