Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 98-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 98-ZP-2010

98-ZP-2010

 Sprostowanie (09.12.2010)
 Sprostowanie (03.12.2010)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi /dostawy/ roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła,
woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Piła wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz samorządowymi osobami prawnymi i ochotniczej straży pożarnej ratownictwo wodne.
Przedmiotem zamówienia są następujące zadania
I. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych.
II. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
III. Ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej
IV. Ubezpieczenia komunikacyjne
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
 
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Piła wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz samorządowymi osobami prawnymi
Przedmiotem zamówienia są następujące zadania
I. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych.
II. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
III. Ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej
IV. Ubezpieczenia komunikacyjne ochotniczej straży pożarnej ratownictwo wodne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zwiększenie majątku gminy
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 66.30.00.00-3, 66.51.50.00-3, 55.51.92.00-3,
66.51.21.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że spełnie warunku nastąpi gdy Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie uslugi, odpowiadające przedmiotowi zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawca spełnił ten warunek gdy oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
  1. Posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U. Nr 211, poz. 2060) - na dzień 31.12 2009 roku.
  2. Posiadają kapitały własne w wysokości min. 40.000.000 PLN na dzień 31.12.2009 r.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, w tym celu powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie w odniesieniu do warunków określonych w pkt 1, 2, warunki te musi spełniać każdy z wykonawców działający wspólnie, zaś w odniesieniu do warunku określonego w pkt 3 wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców, określonych w oparciu o oświadczenia stanowiące załącznik do siwz, na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
  Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
  1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1
  2. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2
  3. Oświadczenie wykonawcy na odstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych
  4. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 10
  5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jego złożenia nie wynika przepisów bądź zapisów właściwego rejestru - KRS. Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza
  6. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
  1. Cena 70%
  2. Klauzule fakultatywne 30%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.12.2010 godz. 1230, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  4. Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    1. Cena - 70
    2. Klauzule fakultatywne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.92.00-3.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  4. Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    1. Cena - 70
    2. Klauzule fakultatywne - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ubezpieczenia komunikacyjne.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenia komunikacyjne.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  4. Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    1. Cena - 80
    2. Klauzule fakultatywne - 20

 

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz