Zamówienia publiczne: 17/PN/2010
Znak sprawy 17/PN/2010
Piła, dnia 28.12.2010r.
OGŁOSZENIE
- Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-47-77 fax: 67 351-48-03
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm).
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest st. insp. ds. zamówień publicznych - Małgorzata Balińska–Koniec, pok. nr 17, telefon (67) 351 48 88 wew. 312 (procedura), Lech Toczek – ADM nr 2, tel. 067 351-54-24 lub 067-351-54-64 (przedmiot zamówienia).
- Przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: instalacji elektrycznej dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz.
- Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
31.68.20.00-0 – wyroby elektryczne
31.68.00.00-6 – elektryczne artykuły i akcesoria
44.30.00.00-3 – kabel, drut i podobne wyroby
31.20.00.00-8 – aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
31.30.00.00-9 – drut i kabel izolowany
31.50.00.00-1 – urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.
- Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2011r..
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w ppkt. a i ppkt. e musza spełniać wszyscy Wykonawcy. Natomiast warunki wyszczególnione w ppkt. b, c, d Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
cena - 100%.
- Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 07.01.2011r do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07.01.2011r o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Pliki do pobrania:
wstecz