Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 111-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 111-ZP-2009

111-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: samorząd terytorialny
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie przeterminowanych leków gromadzonych selektywnie na terenie miasta Piły w latach 2010 - 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje wykonanie usługi, polegającej na odebraniu we wskazanych punktach aptek na terenie miasta Piły przeterminowanych leków zbieranych selektywnie i przekazanie ich do miejsc unieszkodliwiania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie znajduje się w SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających wg art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 90 52 40 00-6
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od stycznia 2010 roku do grudnia 2012 roku
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  Informacja o oświadczeniach i dokumentacjach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziałów w postępowaniach: ofertę, dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, wykaz wykonywanych usług o podobnym charakterze, parafowany wzór umowy, ceny jednostkowe przedmiotu zamówienia, podpisaną umowę z zakładem unieszkodliwiania odpadów, gwarantującą odbiór i utylizację odpadów na czas realizacji zamówienia, uwierzytelnioną kopię decyzji właściwego organu na transport odpadów bądź zatwierdzającą program gospodarki odpadami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

cena 100%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, Wydział Gospodarki Komunalnej, Pl. St. Staszica 10 – pok. 320 w godz. 8:00 – 15:00
IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3.) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009r. godz. 09:00, pok. 134 – kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6.) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz