|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.pila.pl |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa agregatu prądotwórczego z automatycznym systemem uruchamiania i sterowania |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa agregatu prądotwórczego z automatycznym systemem uruchamiania i sterowania Specyfikacja techniczna jednostki prądotwórczej:
- agregat fabrycznie nowy zgodny z normą ISO 8528-5 klasa wykonania G3
- Obudowa wyciszona, atmosferyczna przeznaczona do pracy na zewnątrz
- Rok produkcji 2010
- Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem,
- Paliwo – olej napędowy
- Norma emisji spalin EU STAGE2 lub TIER2
- Elektroniczny regulator obrotów
- Napięcie: 230/400V
- Częstotliwość 50Hz
- Regulator elektroniczny napięcia
- Prądnica bez szczotkowa
- Moc czynna elektryczna nie mniej niż 75 kW
- Kompaktowy wyłącznik główny prądnicy przy agregacie z modułem elektronicznym
- Grzałka bloku silnika
- Certyfikat ISO 9001
- Zbiornik paliwa w obudowie o pojemności minimum na 10 h pracy
- Układ automatycznego przełączania zasilania budynku do zabudowy w pomieszczeniu rozdzielni
- Automatyczny panel sterowania agregatem prądotwórczym z wizualizacją parametrów elektrycznych i silnikowych
- Automatyczna ładowarka akumulatorów rozruchowych zapewniająca pełne naładowanie akumulatorów w przeciągu 10 h od skrajnego rozładowania
Specyfikacja techniczna układu systemu załączania rezerwowego
- Prąd znamionowy nie mniejszy niż In=160A
- Wyłączniki kompaktowe mocy w torach układu SZR
- Napędy silnikowe w torach układu SZR
- Możliwość ręcznego ( mechanicznego) wyboru źródła energi – bez napięcia pomocniczego
- Blokada mechaniczna i elektryczna
- Automatyka pracy układu SZR
W zakres zadania wchodzi:
- Wykonanie projektu elektryczno-budowlanego związanego z ustaloną przez Zamawiającego lokalizacją agregatu, trasami kablowymi, przebudową rozdzielni głównej oraz montażu układu systemu załączania rezerwowego.
- Dostawa urządzeń zgodnych z powyższą specyfikacją techniczna dla agregatu i układu systemu załączenia rezerwowego
- Wykonanie wszelkich prac wraz z dostawą niezbędnych materiałów pomocniczych ( kabli elektroenergetycznych, sterowniczych itp.) do wykonania zadania w tym również:
- wykonanie fundamentowania pod jednostkę prądotwórczą,
- posadowienie jednostki prądotwórczej, dokonanie próbnej pracy,
- szkolenie personelu w zakresie obsługi,
- dostarczenie dokumentacji DTR oraz wszelkich deklaracji zgodności i oświadczeń i karty gwarancyjnej,
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia czynności serwisowych podczas trwania gwarancji musi posiadać autoryzację producenta jednostki prądotwórczej do wykonania tych czynności,
- punkt serwisowy Wykonawca powinien zapewnić w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego w celu szybkiej reakcji serwisowej nie przekraczającej 12 godziny od chwili zgłoszenia
- Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny urządzeń,
- Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych i dokumentacji technicznej przez okres nie krótszy niż 10 lat od daty protokołu przekazania do eksploatacji urządzeń.
UWAGA !!! - Oferenci zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego celem ustalenia zakresu prac instalacyjnych do wykonania u Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że posiada dwa układy pomiarowe oraz układy SZR mają być wykonane za układami pomiarowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi a prace elektryczne i przyłączeniowe wraz z próbami należy wykonać poza godzinami pracy urzędu |
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 31122000-7, 45310000-3 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie |
II.1.7) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31 lipiec 2010. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
III.1.1) |
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00,- zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) |
III.1.2) |
Forma wadium: Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm).
|
III.1.3) |
Termin i miejsce wniesienia wadium
- Wadium winno być wniesione w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 maja 2010r. do godziny 15.00
- W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr:
69 1320 1351 2222 0000 2000 0008 Bank Pocztowy S.A. Oddział w Pile z adnotacją: wadium: „jednostka prądotwórcza”. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W dniu i o godzinie otwarcia ofert określonych w cz.VIII pkt 2 SIWZ wadium winno znajdować się na koncie Zamawiającego.
- W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ dokument wadium należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta Piły pl. Staszica 10, parter stanowisko nr 12. Kserokopię dokumentu dołączyć do oferty.
- Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
- Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pzp.
Uwaga: Wadium dla wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. |
III.1.4) |
Zatrzymanie wadium
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
|
III.1.5) |
Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium:
- po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ust. 4a u
1a) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli jego wniesienia żądano
- na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
- zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium o którym mowa w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
- Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę
|
III.1.6) |
Utrata wadium: Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach wskazanych w art. 46 ust. 5 pzp. |
III.2) |
ZALICZKI |
|
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie |
III.3) |
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW |
|
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: |
|
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych
- posiadają ważną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 zadania o mocach nie mniejszych niż 100kVA wraz z układami SZR oraz pracami montażowymi , potwierdzone dokumentami np. referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wg zasady: spełnia/ nie spełnia. |
|
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: |
|
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
- ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1,
- oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2,
- oświadczenie o treści określonej w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2a,
- aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
- aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- Ważną opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie nie niższej niż wartość oferty brutto.
- Wykazu dostaw wraz z montażem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone; Załącznik nr 4
- parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg Załącznika Nr 3.
- Wykonawca wskaże kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami
- Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (świadectwa kwalifikacyjne, uprawnienia projektowe, budowlane)
- Karta katalogową agregatu
- Karta katalogowa silnika agregatu
- Wzór deklaracji CE proponowanego agregatu
- Certyfikat ISO 9001 producenta jednostki prądotwórczej,
- Certyfikat ISO 9001 oferenta – wykonawcy prac związanych z montażem jednostki prądotwórczej,
|
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- Cena - 100%
|
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie |
IV.3) |
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie |
IV.4) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.4.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl |
IV.4.2) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godz. 1000, miejsce: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły p. 134, Piła, pl. Staszica 10. |
IV.4.3) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |