Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 6-ZP-2011

Zamówienia publiczne: 6-ZP-2011

6-ZP-2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła,
woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie Informatora inwestycyjnego Urzędu Miasta Piły Zainwestuj w Pile wraz z oddzielnymi fiszkami informacyjnymi, w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie Informatora inwestycyjnego Urzędu Miasta Piły Zainwestuj w Pile wraz z oddzielnymi fiszkami informacyjnymi, w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej
INFORMATOR - format: A4 - objętość: 12 stron z okładką - papier: kreda mat - uszlachetnienia: lakier UV punktowy - gramatura papieru: okładka - 250 g/m2 wnętrze - 135g/m² - wewnętrzna tylna część okładki wyposażona w doklejoną na stałe kieszeń do zdolną pomieścić do 10 szt. fiszek informacyjnych - oprawa zeszytowa - okładka i wnętrze nadruk dwustronny, pełen kolor - nakład dla polskiej wersji językowej: 1.000 egz. - nakład dla angielskiej wersji językowej: 500 egz. - nakład dla niemieckiej wersji językowej: 500 egz. Wykonawca zapewnia nr ISBN dla każdej wersji językowej przedmiotu zamówienia. Zamawiający przekaże materiał merytoryczny w polskiej wersji językowej, w postaci zapisu na płycie CD lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
FISZKA INFORMACYJNA - ilość: 5 szt. zróżnicowanych informacyjnie - format: dostosowany do kieszeni doklejonej do wewnętrznej tylnej okładki informatora - gramatura: 160 g/m2 - papier: kreda mat - uszlachetnienia: lakier UV punktowy - nadruk dwustronny, pełen kolor - nakład dla polskiej wersji językowej: 1000 egz. dla każdej fiszki - nakład dla angielskiej wersji językowej: 500 egz. dla każdej fiszki - nakład dla niemieckiej wersji językowej: 500 egz. dla każdej fiszki Zamawiający przekaże materiał merytoryczny w polskiej wersji językowej, w postaci zapisu na płycie CD lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 78.98.00.00-2
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 05.04.2011
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał dwie usługi o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, których wartość wynosiła nie mniej niż 15.000 zł netto każda, dat wykonania i odbiorców, potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód, że usługi zostały wykonane z należytą starannością i zachowaniem terminów realizacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
  1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ
  2. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ
  3. Przykładowe wzory wykonanych prac o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia
  4. Do pkt III.4.1) dołączyć referencje
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
  1. Cena - 60
  2. Jakość - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
  Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdy:
  1. zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego
  2. zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.03.2011 godz. 1000, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz