|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OPIS Ulica Philipsa od Al. Powstańców Wlkp do ul. Podchorążych w Pile – usunięcie kolizji ze stacją trafo opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (budowa nowej stacji trafo i rozbiórka istniejącej) |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jw |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: usługi |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz SSTWiOR budowy kontenerowej stacji trafo 15/0,4 KV wraz z układem pomiarowym , przełożenie kabli SN i NN z istniejącej stacji trafo do projektowanej
- wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbiórki istniejącej stacji trafo
W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności:
- weryfikacja mapy do celów projektowych (w posiadaniu Zamawiającego i jej ewentualne uzupełnienie)
- zaznaczyć występujące kolizje w szczególności z sieciami, przedstawić projektowo ich rozwiązania oraz uzgodnić z właścicielami mediów
- dokonać szczegółowo bieżącej inwentaryzacji stanu istniejącego i projektowane ich rozwiązanie
- uzyskanie wymaganych wszelkich uzgodnień branżowych (ENEA, Spółdzielnia „Społem” itp.)
- uzyskanie protokołu ZUD
- wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych
- uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z ochroną środowiska
- jednorazowa aktualizacja kosztorysu inwestorskiego przed rozpoczęciem wykonywania robót
|
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 71 320 000-7 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 25.05.2009 r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA: |
|
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniana potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- posiadają uprawnienia budowlane do projektowania odpowiednie do przedmiotu zamówienia
- dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje:
- projektant o specjalności instalacyjno-inż. w zakresie sieci i instalacji elektrycznych posiada:
- min 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu ( po uzyskaniu uprawnień)
W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki wyszczególnione w pkt 1 i 2 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, pozostałe warunki wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. |
|
Informacja na temat wadium: nie dotyczy |
III.2) |
WARUNKI UDZIAŁU |
|
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:
- Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
- Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informcjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do właściwej do Izby Inżynierów Budownictwa
3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
- Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków SIWZ
|
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena – 100 % |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 105 |
IV.3.2.) |
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy |
IV.3.3.) |
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy |
IV.3.4.) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009r. godzina 900 miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136, Kancelaria Główna |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6.) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |