Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 51-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 51-ZP-2009

51-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Dostawa i montaż wiat przystankowych dla miasta Piły - 26 sztuk (20 szt. o dł. ok. 4,0m, 4 szt. o dł. ok. 5,40 m oraz 2 szt. o dł. ok. 4,0m bez ścian bocznych)
w tym:
  • zaprojektowanie i wykonanie wiat zgodnie z wymaganiami specyfikacji,
  • dostarczenie harmonogramu realizacji zamówienia,
  • dostawę wiat (w tym transport loco budowa w Pile)
  • demontaż wiat istniejących i odwiezienie do zajezdni MZK (17 typ kaliska, 4 typ warszawska oraz 5 słupków)
  • montaż wiat w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
  • ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie robót zgodnie z Prawem budowlanym,
  • uporządkowanie terenu po robotach budowlanych,
  • odtworzenie nawierzchni chodników po montażu wiat (płyty chodnikowe, asfalt, kostka betonowa)
  • protokolarne przekazanie wykonanych obiektów Zamawiającemu.
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wiat przystankowych dla miasta Piły - 26 sztuk
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wiat przystankowych dla miasta Piły - 26 sztuk (20 szt. o dł. ok. 4,0m, 4 szt. o dł. ok. 5,40 m oraz 2 szt. o dł. ok. 4,0m bez ścian bocznych)
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 44212321-5, 45213315-4, 45233200-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 07 wrzesień 2009r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  5. wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed datą złożenia ofert wykonali z należytą starannością co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:

  1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.
  2. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca – wg załącznika nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykonano z należytą starannością.
  4. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i SIWZ – załącznik nr 4.
  5. Wypełnione Zbiorcze zestawienie dostaw i robót – załącznik nr 5.
  6. Szczegółowy opis proponowanych w ofercie wiat przystankowych.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
  • najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 104
IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3.) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
09.06.2009r. godzina 900
miejsce: Urząd Miasta Piły Kancelaria Główna Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136
IV.3.5.) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6.) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz