Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 76-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 76-ZP-2010

76-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła,
woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu rewitalizacji obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły.
W ramach opracowania programu należy wyodrębnić obszary dysfunkcyjne. Przez tereny poprzemysłowe należy rozumieć zdegradowane, nieużytkowane lub nie w pełni wykorzystane tereny przeznaczone pierwotnie pod działalność gospodarczą. Należą do nich także tereny pokolejowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie programu rewitalizacji obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły. Tryb opracowania, struktura i zawartość programu muszą w pełni wyczerpywać wymagania Wytycznych w zakresie zasad opracowania programów umożliwiających ubieganie się o wsparcie w ramach Inicjatywy JESSICA oraz Działania 4.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, w tym także uzyskania wymaganych dla programu uzgodnień i opinii. W ramach opracowania programu należy wyodrębnić obszary dysfunkcyjne. Przez tereny poprzemysłowe należy rozumieć zdegradowane, nieużytkowane lub nie w pełni wykorzystane tereny przeznaczone pierwotnie pod działalność gospodarczą. Należą do nich także tereny pokolejowe. Wstępnie do rewitalizacji wytypowano rejony miasta: przy ulicach Długosza - Krzywej (po Kujawskich Zakładach Przemysłu Lniarskiego LINUM w Pakości - Zakład Produkcyjny Piła), przy ul. Warsztatowej (po Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowe w Pile), pomiędzy ulicami Wawelską - Walki Młodych (pola irygacyjne po oczyszczalni ścieków, nieruchomości Zakładów Przemysłu Ziemniaczanego w Pile), nieruchomości pokolejowe oraz PKP przeznaczone do przekształceń. Wskazanie obszarów do rewitalizacji w ramach programu oraz ich opisanie za pomocą skwantyfikowanych wskaźników, ma być przeprowadzone w oparciu o kryteria ww. wytycznych. Na podstawie identyfikacji i analizy problemów występujących na rewitalizowanych obszarach oraz informacji zebranych od działających na nich podmiotów należy zidentyfikować projekty rewitalizacyjne, pozwalające na kompleksowość działań w obszarze. Projekty powinny obejmować działania ściśle techniczne, jak i działania w kierunku rozwiązywania występujących na nich problemów społecznych. Wykonawca zamówienia winien przeprowadzić analizę projektów pod względem rzeczowym i finansowym, w oparciu o przyjęte w programie wskaźniki produktu i rezultatu. Program, zawierając projekty do realizacji do 2020, stanowić ma wieloletni program działań w sferze przestrzennej, społecznej i gospodarczej, zmierzający do wyprowadzenia rewitalizowanych obszarów z sytuacji kryzysowej i stworzenia warunków do ich dalszego rozwoju. Powinien zapewnić zintegrowane podejście do problemów, powiązanie kwestii działalności gospodarczej, usług publicznych, struktury społecznej, środowiska naturalnego, transportu miejskiego. Rewitalizacja zdegradowanych części miast, w tym terenów poprzemysłowych, jest procesem złożonym i wieloaspektowym wymagającym koordynacji na poziomie lokalnym. W procesie rewitalizacji poza udziałem władz lokalnych wskazany jest również udział przedstawicieli społeczności lokalnych oraz innych partnerów, w tym: organizacji społecznych, gospodarczych i pozarządowych zaangażowanych w działania rewitalizacyjne na danym obszarze. Program ma być opracowany w sposób zapewniający szeroki udział społeczny. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do uczestnictwa w spotkaniach z radnymi Rady Miasta Piły oraz z podmiotami działającymi na obszarach poprzemysłowych, a także prezentacji projektu programu na sesji Rady Miasta Piły.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 79.40.00.00-8
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy usługi, których przedmiotem było opracowanie w/w programów, opis metodologii wykonania przedmiotu zamówienia, wykaz wykonanych opracowań o podobnym charakterze, lista załączonych referencji dot. wykonanych prac
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
  • wypełniony formularz ofertowy,parafowany projekt umowy,referencje, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  1. Cena - 60
  2. metodologia wykonania przedmiotu zamówienia - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
  Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godz. 900, miejsce: Kancelaria ogólna, pokój 136
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz