Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 34-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 34-ZP-2010

34-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Zadanie 1 – dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej
Zadanie 2 - dostawa odkurzacza basenowego
 
Każde zadanie stanowi odrębny przedmiot zamówienia

 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 - dostawa fotometru przeznaczonego do analizy parametrów wody basenowej
Zakres pomiarowy:
minimum – chlor (wolny, wiązany, całkowity); dwutlenek chloru; wartość ph
dodatkowo – żelazo; brom; ozon; aluminium, itp
zasilanie – akumulator blokowy z ładowaniem sieciowym zestaw baterii PV lub 12V źródło prądu stałego
czas pomiaru – 12 s;
wyłącznik automatyczny po ostatnim pomiarze
menu w języku polskim
 
Zadanie 2 – dostawa odkurzacza basenowego
dane techniczne;
ciężar: w powietrzu – 11 – 16 kg; w wodzie 9-12 kg
ciężar łączny wraz z wózkiem i kablami – do 57 kg
szerokość jednego toru czyszczenia – 550 – 610 mm
prędkość – 0,2 – 0,3 m/s
wydajność pompy – 40 – 50 m3/h
wydajność czyszczenia – 300 – 380 m2/h
zasilanie – min. 400 V/ trójfazowe lub 230V/jednofazowe
max zużycie energii do 0,9 kWh
zdalne sterowanie poprzez kabel o długości min 30 m lub sterowanie pilotem
długość kabla pływającego min. 40m połączenie kablowe zapobiegające skręcaniu się kabla
kabel sieciowy – min. 10 m
ustawianie cyklu pracy np.: 2,4,6 godz. lub podobne
komplet narzędzi
 
  Uwaga:
  1. Oferta musi obejmować dostawę sprzętu fabrycznie nowego.
  2. Wykonawca w ofercie poda warunki gwarancji na fotomet i odkurzacz wodny (min. 12 m-cy)
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia działania oferowanego fotometru i odkurzacza przed zawarciem umowy, w tym celu zostanie przeszkolonych czterech pracowników Centrum Sportowo Rekreacyjnego przez wykonawcę.
  4. Zamawiający wymaga usuwania usterek fotometru w terminie nie przekraczającym 24 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki. Jeżeli termin naprawy będzie przekraczał ten czas, wykonawca ma obowiązek bezpłatnie dostarczyć sprzęt zamienny o parametrach spełniających warunki SIWZ
  5. Koszt dostawy fotometru jak też odkurzacza basenowego ponosi wykonawca.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupelniających: NIE
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV):
CPV: 38430000-8 – Aparatura do wykrywania i analizy
39713430-6 - Odkurzacze
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30.04.2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć 4)
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
  1. inne dokumenty
    1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
    2. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 4
    3. opis urządzeń technicznych z podanem danych technicznych, instrukcję obsługi.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 r. Godzina 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):nie dotyczy

Pliki do pobrania:

   

wstecz