|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OPIS Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z zasileniem energetycznym, budowa, dostawa i montaż tablic informacyjnych typu billboard – 3 sztuki
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
- Tablica informacyjna dwustronna typu billboard przy ul. Bydgoskiej z oświetleniem
- opracowanie projektu technicznego konstrukcji billboardu wraz z opisem lokalizacji
- opracowanie dokumentacji technicznej na przyłącza energetyczne wg wydanych warunków ENEA nr RD-7/DZ/ZR/2009/1266
- uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień wszystkich branż
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę
- ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie robót zgodnie z Prawem budowlanym (łącznie ze zgłoszeniem do właściwego organu w imieniu Zamawiającego)
- wykonanie billboardu
- dostawa billboardu i montaż
- podłączenie billboardu do sieci energetycznej
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych
- protokolarne przekazanie wykonanego obiektu Zamawiającemu
- Tablica informacyjna jednostronna typu billboard przy al. Niepodległości z oświetleniem
- opracowanie projektu technicznego konstrukcji billboardu wraz z opisem lokalizacji
- opracowanie dokumentacji technicznej na przyłącza energetyczne wg wydanych warunków ENEA nr RD-7/DZ/ZR/2009/1268
- uzyskanie wymaganych warunków technicznych , uzgodnień wszystkich branż
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę
- ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie robót zgodnie z Prawem budowlanym (łącznie ze zgłoszeniem do właściwego organu w imieniu Zamawiającego)
- wykonanie billboardu
- dostawa billboardu i montaż
- podłączenie billboardu do sieci energetycznej
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych
- protokolarne przekazanie wykonanego obiektu Zamawiającemu
- Tablica informacyjna dwustronna typu billboard przy ul. Przemysłowej z oświetleniem
- opracowanie projektu technicznego konstrukcji billboardu wraz z opisem lokalizacji
- opracowanie dokumentacji technicznej na przyłącza energetyczne wg wydanych warunków ENEA nr RD-7/DZ/ZR/2009/1267
- uzyskanie wymaganych warunków technicznych , uzgodnień wszystkich branż
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę
- ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie robót zgodnie z Prawem budowlanym (łącznie ze zgłoszeniem do właściwego organu w imieniu Zamawiającego)
- wykonanie billboardu
- dostawa billboardu i montaż
- podłączenie billboardu do sieci energetycznej
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych
- protokolarne przekazanie wykonanego obiektu Zamawiającemu
Opis techniczny tablicy informacyjnej typu billboard:
- stabilna konstrukcja stalowa zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi normami, spełniająca wymogi obciążenia wiatrem, zabezpieczona antykorozyjnie powłoką lakierniczą
- zbrojony fundament betonowy, mrozoodporny, wpuszczany w grunt – opcja stała
- billboardy o formacie planszy 504 x 238 [cm],
- odległość planszy od gruntu 3 m
- panele blachy ocynkowanej gr. 1,0 mm, zaginane krawędziowo
- rama ozdobna – malowana
- obudowa pionowego słupa blachą powlekaną, malowana, z napisem
- podświetlenie: lampa billboardowa
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno–Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga by przed rozpoczęciem realizacji przedstawić do akceptacji projekt techniczny z opisem lokalizacji |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z zasileniem energetycznym, budowa, dostawa i montaż tablic informacyjnych typu billboard – 3 sztuki |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z zasileniem energetycznym, budowa, dostawa i montaż tablic informacyjnych typu billboard – 3 sztuki |
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 71320000-7, 71314000-2, 45315300-1, 44112000-8 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.1.7) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 15 czerwiec 2010r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
|
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed datą złożenia ofert wykonali z należytą starannością co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia.
|
III.2) |
WARUNKI UDZIAŁU |
|
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:
- Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1
- Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.
- Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3.
- Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca – wg załącznika nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykonano z należytą starannością.
- Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i SIWZ – załącznik nr 5.
- Wypełnione Zbiorcze zestawienie kosztów– załącznik nr 6.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert:
- cena – 70 %
- gwarancja – 30%
|
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikacja istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Promocji i Rozwoju Urzędu Miasta Piły, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
IV.3.2) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010r. godz. 0900, miejsce: Urząd Miasta Piły, Kancelaria Główna, pok. 136, piętro I, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
IV.3.3) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |