|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OPIS Dostawa samochodu osobowego typu limuzyna |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jw. |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: dostawa samochodu osobowego typu limuzyna z silnikiem wysokoprężnym |
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 34110000-1 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.1.7) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 21.03.2009r |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
|
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego I osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:
- Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
- Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
- Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
- aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego – samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z orginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydanym zaświadczeniem)
- aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
- aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu
- Wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw dla administracji rządowej lub samorządowej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
- Zapewnią obsługę oferowanego pojazdu w autoryzowanej stacji serwisowej producenta na terenie województwa wielkopolskiego (oświadczenie ze wskazaniem stacji obsługi)
- Autoryzacja producenta na sprzedaż oferowanego samochodu będącego przedmiotem zamówienia.
- Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą.
- Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, októrych mowa w pkt 2.2.b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
- Dokumenty wymagane od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu I do zawarcia umowy.
- W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt 2.1 do 2.3 specyfikacji, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 4.1.
- Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu I zawarcia umowy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają odpowiednio (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem):
- dokumenty o których mowa w pkt 2.2.d za każdego Wykonawcę
- zamiast Oświadczenia Wykonawcy w/g załącznika nr 2 – oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
|
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: Cena brutto za realizację całego zamówienia – 80% Warunki bezpieczeństwa jazdy – 20% Zamawiający w ramach tego kryterium będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
- system elektronicznego rozdzielania siły hamowania – 25pkt
- system optymalizacji przyczepności podczas hamowania silnikiem oraz podczas przyspieszania – 20pkt
- system hydraulicznego wspomagania awaryjnego – 15pkt
- system elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego – 15pkt
- System pokolizyjny (automatyczne odblokowanie centralnego zamka, włączenie oświetlenia wewnętrznego włączenie świateł awaryjnych, odcięcie dopływu paliwa) – 15pkt
- system podpowiedzi ruchu kierownicą – 10pkt
|
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Gospodarczy pok 13 |
IV.3.2) |
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy |
IV.3.3) |
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy |
IV.3.4.) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29 grudzień 2008r. godzina 900 Miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136 piętro I (kancelaria główna) |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |
IV.3.7) |
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy) |
IV.3.8) |
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy) |
IV.3.9) |
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postępowań (jeżeli dotyczy) |