Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 115-ZP-2008 Samochód

Zamówienia publiczne: 115-ZP-2008 Samochód

115-ZP-2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Dostawa samochodu osobowego typu limuzyna
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
II.1.3)

Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia:
dostawa samochodu osobowego typu limuzyna z silnikiem wysokoprężnym

II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 34110000-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 21.03.2009r
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego I osób zdolnych do wykonania zamówienia;
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych;

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:

  1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
  2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
    1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
    2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego – samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z orginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydanym zaświadczeniem)
    3. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
    4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu
    5. Wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw dla administracji rządowej lub samorządowej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
    6. Zapewnią obsługę oferowanego pojazdu w autoryzowanej stacji serwisowej producenta na terenie województwa wielkopolskiego (oświadczenie ze wskazaniem stacji obsługi)
    7. Autoryzacja producenta na sprzedaż oferowanego samochodu będącego przedmiotem zamówienia.
  3. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3
  4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą.
    1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, októrych mowa w pkt 2.2.b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
  5. Dokumenty wymagane od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
    1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu I do zawarcia umowy.
    2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt 2.1 do 2.3 specyfikacji, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 4.1.
    3. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu I zawarcia umowy.
    4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają odpowiednio (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem):
      1. dokumenty o których mowa w pkt 2.2.d za każdego Wykonawcę
      2. zamiast Oświadczenia Wykonawcy w/g załącznika nr 2 – oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena brutto za realizację całego zamówienia – 80%
Warunki bezpieczeństwa jazdy – 20%
 
Zamawiający w ramach tego kryterium będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
  • system elektronicznego rozdzielania siły hamowania – 25pkt
  • system optymalizacji przyczepności podczas hamowania silnikiem oraz podczas przyspieszania – 20pkt
  • system hydraulicznego wspomagania awaryjnego – 15pkt
  • system elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego – 15pkt
  • System pokolizyjny (automatyczne odblokowanie centralnego zamka, włączenie oświetlenia wewnętrznego włączenie świateł awaryjnych, odcięcie dopływu paliwa) – 15pkt
  • system podpowiedzi ruchu kierownicą – 10pkt
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Gospodarczy pok 13
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29 grudzień 2008r. godzina 900
Miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136 piętro I (kancelaria główna)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy)
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy)
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postępowań (jeżeli dotyczy)

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz