Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Nabór na stanowiska » 20111005-SOZK

Nabór na stanowiska: 20111005-SOZK

Ogłoszenie z dnia 3 października 2011r.

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. ZDROWIA I POLITYKI SPOŁECZNEJ
W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
URZĘDU MIASTA PIŁY

(z siedzibą w Pile, Pl.Staszica 10)

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Obywatelstwo polskie.
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    3. Wykształcenie wyższe, wymagany profil - zdrowie publiczne.
    4. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    5. Nieposzlakowana opinia.
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.
    2. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.
    3. Znajomość procedur administracyjnych oraz przepisów prawa z zakresu opieki zdrowotnej i pomocy społecznej.
    4. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność i systematyczność.
       
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia oraz polityki społecznej, realizowanych przez Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego.
     
  4. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny.
    2. Życiorys – curriculum vitae.
    3. Kserokopie świadectw pracy.
    4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
    5. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły.
    6. Oświadczenia:
      - o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
      - o niekaralności.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres:  worg@um.pila.pl tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. zdrowia i polityki społecznej w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego” w terminie do dnia 17.10.2011 r.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.pila.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Piły, Plac Staszica 10.

Dokumenty aplikacyjne:, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223,poz.1458 ze zm..)

  Prezydent Miasta Piły
  Piotr Głowski
   

wstecz