Piła, dnia 30.10.2009r. |
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Piły
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Działając na podstawie: art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. nr 80 poz. 717 – z późniejszymi zmianami) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z 2000 r. – z późniejszymi zmianami), podaję do publicznej wiadomości, że dnia 26 października 2009r wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie:
wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:
rozbudowie budynku Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o centrum powiadamiania ratunkowego na działce nr 122/1 w Pile przy ulicy Moniuszki 1.
Postępowanie wszczęto na wniosek:
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
ul. Moniuszki 1
64-920 PIŁA
Informuje się, że na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz zapoznawać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miasta Piły, w Wydziale Architektury, Piła Pl. St. Staszica 10, pok. 118, tel. 21-04-283.
z up. Prezydenta Miasta | |
/-/ Jerzy Wołoszyński | |
Zastępca Prezydenta |