Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 1-WOŚ-2009

Zamówienia publiczne: 1-WOŚ-2009

1-WOŚ-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi /dostawy/ roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Piły Wydział Oświaty, Plac Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
opracowanie dokumentacji architektoniczno - budowlanej wielobranżowej na modernizację bloku żywieniowego i świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Pile
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3)

Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
opracowanie dokumentacji architektoniczno - budowlanej wielobranżowej na modernizacją bloku żywieniowego i świetlicy w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Pile - powyżej 14 000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 71.32.00.00-7
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp.
  5. posiadają uprawnienia budowlane pełne do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia, są wpisani do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, przedstawią kopię aktualnego wpisu;
  6. wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed datą złożenia ofert wykonali z należytą starannością projekty budowlane o podobnym charakterze,min.2 co udokumentują przedstawiając stosowne referencje

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Dokumenty wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VI Warunków:

  1. Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
  2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
    1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, art. 24 ust. 1, art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
    2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 3. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane pełne do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z kopią aktualnego wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ).
    4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat prac projektowych min.2, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, załącznik Nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane z należytą starannością (referencje)
  3. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 5
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Wydział Oswiaty Pl. Staszica 10 64 - 920 Piła
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
ofertę, oświadczenie wg art. 22 i 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, parafowany projekt umowy, ceny jednostkowe przedmiotu zamówienia, kopia decyzji na transport odpadów bądź zatwierdzającą program gospodarki odpadami, aktualna umowa z zakładem unieszkodliwiania odpadów.
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009r. godzina 815
Miejsce: Urzad Miasta Piły - Biuro Zamówień Publicznych p.233 II piętro Pl. Staszica 10 64 - 920 Piła
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Pliki do pobrania:

   

wstecz