Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 107_ZP_2009

Zamówienia publiczne: 107_ZP_2009

107-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych – Kossaka, Centrum Sportowo-Rekreacyjne – rozbiórka pływalni „Szuwarek” w Pile przy ul. Podchorążych - Kossaka.
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
jw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Opis przedmoitu zamówienia
I. Rozbiórka pływalni „ Szuwarek”, obiekt o kubaturze ok. 7 558 m3 i powierzchni zabudowy 1 328 m2

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
  1. wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe
  2. odłączenie mediów ( c.o. , wod-kan, energię elektryczną) w porozumieniu z ich włascicielami, po wcześniejszym ich powiadomieniu zgodnie z wydanymi warunkami zawartymi w projekcie
  3. zabezpieczenie drzew i krzewów przed uszkodzeniem
  4. pracowanie instrukcji bezpiecznego wykonania rozbiórki i zaznajomiienie z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót
  5. utylizację płyt azbestowo-cementowych , utylizacji może dokonać firma posiadająca odpowiednie uprawnienia - utylizacja musi być udokumentowana
  6. posegregowanie i wywiezienie pozyskanego złomu do punktu skupu, przekazanie go w imieniu Zamawiającego a stosowny dokument przekazania złomu dostarczyć w ciągu 3 dni Zamawiającemu w celu wystawienia faktury przez Gminę Piła
  7. masa betonu z rozbiórki podlega recyklingowi w celu wbudowania w wykop
  8. robot wykończeniowych wraz z nawiezieniem ziemi uprawnej i obsianiem trawy
  9. utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki (np. papa, parapety, okna, luksfery, szkło) - utylizacja musi być udokumentowana
  10. wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Prawem Budowlanym oraz ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r
  11. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt. )- wykreślenie obiektu z map geodezyjnych i dostarczenie kopii mapy zasadniczej.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45110000-1, 45 100 000- 8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 19. 04. 2010 r.
    a) planowany termin przekazania placu budowy po 15.02.2010r
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniena potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  5. dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje, odpowiednie do przedmiotu zamówienia - kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności budowlanej
  6. wniosą wadium w wymaganej formie, wysokości i terminie

    W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1 i 4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy, natomiast warunki wyszczególnione w pkt ,2,3,5,6, Wykonawcy muszą spełniać łącznie.

    Uwaga:

    Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł
    III.2) WARUNKI UDZIAŁU
      Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:
    1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1
    2. Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 – Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.
    3. Dokument wniesienia wadium( kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem).
    4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ
    5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu PostępowaniaAdministracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty – nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia)
    6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Budownictwa

      6a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

    7. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków
    8. Kosztorysy ofertowe uproszczone sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ –
     
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, Plac Staszica 10, 64-920 Piła, Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 105
    IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
    IV.3.3.) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
    IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009r. godzina 900
    miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, Kancelaria Główna.
    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.3.6.) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Pliki do pobrania:

    Zmiany w kosztorysie ofertowym

    Wyjaśnienia i odpowiedzi:

       

    wstecz