Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html

Konkursy ofert: Ochrona zdrowia 2011

Zarządzenie NR 1057/2010 Prezydenta Miasta Piły z dnia 22 listopada 2010 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Gminy Piła w 2011 r. z zakresu ochrony zdrowia oraz przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom

 

Prezydent Miasta Piły
ogłasza
OTWARTY KONKURS OFERT
na realizację zadań publicznych Gminy Piła w 2011 r.
z zakresu ochrony zdrowia oraz przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom.

1. Rodzaj zadań i wysokość przeznaczonej dotacji:

  1. Działalność samopomocowa na rzecz trzeźwych alkoholików i ich rodzin – klub abstynencki.
    Warunki realizacji zadania:
    • nieodpłatne udostępnianie placówki na potrzeby funkcjonowania grup samopomocowych;
    • realizacja działań terapeutyczno-warsztatowych;
    • dostępność placówki przez cały tydzień w godzinach popołudniowych – min. 4 godziny dziennie.
    Wysokość dotacji: 22.000,00 zł, termin realizacji od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r.
     
  2. Prowadzenie terapii uzależnień oraz poradnictwa dla osób z problemem alkoholowym i ich rodzin jako przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.
    Warunki realizacji zadania:
    • prowadzenie zajęć profilaktycznych z zakresu używania i nadużywania alkoholu;
    • terapia uzależnień (indywidualna i grupowa), pomoc psychologiczna i psychiatryczna;
    • prowadzenie grup wsparcia.
    Wysokość dotacji: 50.000,00 zł, termin realizacji od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r.
     
  3. Prowadzenie świetlicy terapeutycznej.
    Warunki realizacji zadania:
    • objęcie opieką około 30 dzieci w placówce czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych od 13.00 do 19.00;
    • dożywianie w świetlicy w ramach obiadu, podwieczorku i kolacji;
    • prowadzenie zajęć kulturalnych, sportowych i edukacyjnych oraz terapeutycznych z uwzględnieniem elementów terapii pedagogicznej i psychologicznej.
    Wysokość dotacji: 20.000,00 zł, termin realizacji od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r.

Przedmiotem konkursu jest powierzenie wykonania zadania nr 1 wraz z udzieleniem dotacji na jego finansowanie oraz wspieranie wykonania zadań nr 2-3 wraz z udzieleniem dotacji na ich dofinansowanie.

2. Warunki przyznawania dotacji:

Dotacja może być przyznana podmiotowi wyłonionemu w drodze otwartego konkursu ofert posiadającemu wkład własny na realizację zadania (nie dotyczy zadania 1).

Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są:

  • organizacje pozarządowe prowadzące działalność w zakresie ochrony zdrowia oraz przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom,
  • podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie ochrony zdrowia oraz przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom.

Oferta powinna być złożona na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207).
Formularz oferty jest dostępny w Urzędzie Miasta Piły, pl. Staszica 10 w pokoju nr 205 w godz. 7.45-15.45. oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły www.pila.pl w panelu dla organizacji pozarządowych

Do oferty należy dołączyć:

  1. aktualny odpis z rejestru lub odpowiednio wyciąg z ewidencji lub inne dokumenty potwierdzające status prawny podmiotu i umocowanie osób go reprezentujących;
  2. kserokopię statutu potwierdzoną za zgodność z oryginałem;
  3. sprawozdanie finansowe i merytoryczne z działalności podmiotu za ostatni rok;
  4. dokument potwierdzający dopuszczenie do prowadzenia działalności w zakresie żywienia zbiorowego (dotyczy zad. 3);
  5. tytuł prawny do lokalu przeznaczonego na realizację zadania;
  6. oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat;
  7. umowa partnerska lub oświadczenie (w przypadku wskazania w ofercie w pkt V.1. partnera).
Podmioty składające ofertę na więcej niż jedno zadanie mogą dołączyć tylko jeden komplet dokumentów wymienionych w punktach 1, 2, 3, i 6.

3. Koszty, które w szczególności mogą być poniesione z dotacji na realizację zadania:

  1. Koszty osobowe: Wynagrodzenia płatne w celu realizacji zadania z przewidzianymi prawem narzutami – zgodnie z cenami panującymi na rynku lokalnym.
  2. Koszty rzeczowe wynikające ze specyfiki przedsięwzięcia:
    • żywność,
    • transport,
    • zakup materiałów edukacyjnych,
    • przygotowanie, zakup materiałów do zajęć,
    • wydanie ulotek informacyjnych,
    • bilety wstępu (basen, kino, muzeum, zoo itp.),
    • środki czystości i higieniczne,
    • zakup leków,
    • drobny sprzęt
    • zakup i uzupełnienie drobnego wyposażenia do pomieszczeń – tylko w uzasadnionych przypadkach opisanych w ofercie.
  3. Koszty administracyjne zadania (koszty telekomunikacyjne, zakup materiałów biurowych, obsługa księgowa) w części dotyczącej realizacji zadania.
  4. Koszty eksploatacyjne lokalu (czynsz, gaz, energia, woda, ogrzewanie, wywóz nieczystości) – tylko w części dotyczącej realizacji zadania.

4. Koszty, które nie mogą być poniesione z dotacji:

  1. Zakup gruntów, budowa bądź zakup budynków lub lokali.
  2. Zadania i zakupy inwestycyjne.
  3. Koszty wkładu kadrowego w postaci pracy wolontariuszy.
  4. Pokrycie deficytu zrealizowanych wcześniej przedsięwzięć oraz refundacje kosztów.
  5. Prowadzenie działalności gospodarczej
  6. Pokrycie kosztów prowadzenia biura organizacji starającej się o przyznanie dotacji, w tym także wydatków na wynagrodzenia pracowników, poza zakresem realizacji zadania publicznego.
  7. Działalność polityczna i religijna.

5. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty naleŜy składać w zaklejonych kopertach z odpowiednim dopiskiem:
na zad. 1. - „Konkurs ofert – klub AA”,
na zad. 2. - „Konkurs ofert – terapia i poradnictwo”,
na zad. 3. - „Konkurs ofert – świetlica terapeutyczna”
w Kancelarii Urzędu Miasta Piły, pl. Staszica 10, w terminie do 14.12.2010 r. do godz. 15.45.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do siedziby Urzędu, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Osobą uprawnioną do kontaktów z organizacjami jest Ewa Hołubiec – dyrektor Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pile, ul. Polna 3, tel. 067/212 65 58.

6. Termin, tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty:
Oferty na realizację zadania rozpatrzy powołana przez Prezydenta Miasta Piły Komisja opiniująca oferty w terminie do 22.12.2010 r.
Oferty wadliwe lub niekompletne pozostają bez rozpatrzenia.

Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert w formie zarządzenia Prezydenta Miasta Piły zostanie zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Piły i na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły w panelu dla organizacji pozarządowych oraz dodatkowo na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pile.

Przy wyborze ofert stosowane będą następujące kryteria:

  1. kwalifikacje osób, przy udziale których będzie realizowane zadanie;
  2. doświadczenie w realizacji podobnych zadań;
  3. przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym:
    • proponowany koszt jednostkowy na uczestnika zadania, w tym proporcja kosztów bezpośrednich i pośrednich (koszty administracyjne, eksploatacyjne),
    • poziom wkładu własnego w kosztach realizacji zadania w tym wkład rzeczowy, osobowy, wolontariusze; *
  4. dotychczasowa współpraca z gminą w zakresie realizacji zadań publicznych ze szczególnym uwzględnieniem rzetelności wykonania zadań i terminowych rozliczeń środków finansowych.
* nie dotyczy zadania nr 1

7. Wysokość środków przekazanych przez gminę na ww. zadania w 2009 i 2010 r.

Nr zadania Nazwa podmiotu Przekazana dotacja w zł
w 2009r.
Przekazana dotacja w zł
w 2010r.
1. Pilskie Stowarzyszenie Klub Abstynentów „Kotwica” 15.000,00 15.000,00
2. Pilskie Centrum Pomocy Bliźniemu Monar-Markot 50.000,00 50.000,00
3. Centrum Charytatywno-Opiekuńcze p.w. MB z Lourdes 20.000,00 20.000,00

Uwagi dodatkowe
Niniejszy konkurs został ogłoszony na podstawie projektu budżetu Miasta Piły na rok 2011, dopuszcza się więc możliwość dokonania zmian.

  PREZYDENT MIASTA PIŁY
  /-/ Zbigniew Kosmatka

Pliki do pobrania

       

    wstecz