Nabór na stanowiska: 20090616_Z-ca Kierownika USC
Ogłoszenie z dnia 16 czerwca 2009r.
Prezydent Miasta Piły
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Z-CA KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO W PILE
Piła Pl.Staszica 10
(nazwa stanowiska pracy)
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Ukończenie studiów prawniczych, administracyjnych i uzyskanie tytułu magistra lub podyplomowych studiów administracyjnych.
- Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Co najmniej 5 letni staż pracy na stanowiskach, o których mowa w Ustawie „Prawo o aktach stanu cywilnego”.
- Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w trybie ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U z 2005r. Nr 14,poz.114, ze zm.).
- Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą ludności, ochroną danych osobowych, wystąpieniami publicznymi.
- Dobra znajomość przepisów Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, KPA, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego.
- Znajomość obsługi komputera.
- Umiejętności organizacyjne i kierowania zespołem ludzkim.
- Umiejętność pracy w zespole, rozwiązywania problemów, kształtowania prawidłowych relacji z petentami, współpracownikami.
- Pożądana znajomość języka obcego, preferowany j.niemiecki.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja zadań określonych w Ustawie Prawo o aktach stanu cywilnego, KRiOp.
- Podejmowanie decyzji w sprawach zmian w aktach stanu cywilnego, ich prostowania, uzupełniania, transkrypcji oraz zmian imion i nazwisk.
- Organizowanie procesów rejestracji zdarzeń z zakresu stanu cywilnego w tym prowadzenie uroczystości zaślubin i jubileuszy małżeńskich.
- Wydawanie decyzji administracyjnych. (zakaz prowadzenia działalności gospodarczej, obowiązek składania oświadczenia majątkowego).
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (w pokoju 210), pocztą elektroniczną na adres: worg@um.pila.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Z-cy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” w terminie do dnia 30.06.2009r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.pila.pl ) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dotychczasowego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001r. Nr 142,poz.1593 z późn.zm.).
wstecz