Nabór na stanowiska: 20110119-Komendant SM
Ogłoszenie z dnia 19 stycznia 2011r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
KOMENDANT STRAŻY MIEJSKIEJ W PILE
(z siedzibą w Pile, Pl. Staszica 10)
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe (wymagany profil: prawo, administracja, bezpieczeństwo publiczne).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Minimum 5 letni staż pracy lub wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku.
- Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w trybie ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U z 2005r. Nr 14, poz.114, ze zm.).
- Ukończenie 21 lat.
- Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
- Nieposzlakowana opinia.
- Sprawność pod względem fizycznym i psychicznym.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem publicznym.
- Znajomość: podstawowych zagadnień w zakresie rachunkowości, finansów publicznych i zamówień publicznych, procedur administracyjnych, przepisów KPA, prawa wykroczeń.
- Posiadanie cech osobowościowych: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, konsekwencja w działaniu.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Miejskiej w Pile.
- Współpraca z Policją, Strażą Pożarną oraz innymi podmiotami działającymi w sferze bezpieczeństwa i porządku.
- Podejmowanie działań zapobiegających popełnianiu przestępstw i wykroczeń.
- Stawianie zadań do służby patrolowo-interwencyjnej pracownikom Straży Miejskiej oraz kontrolowanie jej przebiegu i rozliczanie.
- Nadzorowanie i bezpośredni udział w czynnościach z zakresu ochrony spokoju i porządku na terenie miasta.
- Zabezpieczenie logistyczne działań Straży Miejskiej.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres: worg@um.pila.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Pile” w terminie do dnia 31 stycznia 2011r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.pila.pl ) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.
Dokumenty aplikacyjne:, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm) oraz ustawą o pracownikach samorządowych.
|
Prezydent Miasta Piły |
|
Piotr Głowski |
wstecz