|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „ULICA PROSTA W PILE (jezdnia, krawężniki, odwodnienie)” „ULICA OKRĘŻNA W PILE (jezdnia, krawężniki, odwodnienie)” |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Opis przedmiotu zamówienia
UL.Prosta
ROBOTY DROGOWE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
- robót ziemnych(wykonywane mechanicznie i ręcznie ) i rozbiórkowych;
- regulacji istniejących urządzeń (regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych wraz z czyszczeniem studni,regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociagowych i gazowych,montaż rur osłonowych typu A-160PS na kolidujacych kablach wraz z robotami towarzyszącymi);
- podbudowy
- nawierzchni jezdni z kostki brukowej beton.gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej ok.585,00m2, nawierzchni zjazdów z kostki brukowej bet.gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej ok.27,00m2 ustawienie krawężników bet.,wykonanie ławy bet.,ustawienie obrzezy bet.
ROBOTY SANITARNE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
- kanalizacji deszczowej z rur litych PVC o średnicy Ø200mm-12,9m wraz z robotami ziemnymi,
- studni ściekowych ulicznych bet. Ø500mm z osadnikiem i wpustem ulicznym -szt.4 wraz z robotami ziemnymi
- montażu skrzynek rozsączajacych oraz studni oczyszczajacej DN400 i przewodem łączacym PVC DN250mm wraz z robotami ziemnymi;
- montażu kanału z rur drenarskich o średnicy 500mm i dł.ok.20,5m oraz studni oczyszczajacej DN400 i przewodem łączacym PVC DN250mm wraz z robotami ziemnymi;
UL.OKRĘŻNA
ROBOTY DROGOWE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
- robót ziemnych(wykonywane mechanicznie i ręcznie ) i rozbiórkowych;
- regulacji istniejących urządzeń (regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych wraz z czyszczeniem studni,regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociagowych i gazowych,montaż rur osłonowych typu A-160PS na kolidujacych kablach wraz z robotami towarzyszącymi);
- podbudowy
- nawierzchni jezdni z kostki brukowej beton.gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej ok.1.837,00m2, nawierzchni zjazdów z kostki brukowej bet.gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej ok.98,00m2, ustawienie krawężników bet.,wykonanie ławy bet.,ustawienie obrzeży bet.,wykonanie płyty z betonu.
ROBOTY SANITARNE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
- kanalizacji deszczowej z rur litych PVC o średnicy Ø200mm-29,8m wraz z robotami ziemnymi,
- studni ściekowych ulicznych bet. Ø500mm z osadnikiem i wpustem ulicznym -szt.10 wraz z robotami ziemnymi
- montażu skrzynek rozsączajacych oraz studni oczyszczajacej DN400 i przewodem łączacym PVC DN250mm wraz z robotami ziemnymi;
- montażu kanału z rur drenarskich o średnicy 400mm i dł.ok.15,5m oraz studni oczyszczającej DN400 i przewodem łączacym PVC DN250mm wraz z robotami ziemnymi;
Dla całości robót do obowiązków Wykonawcy robót należy: wykonanie wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, odwodnieniowych w tym w szczególności dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzenie przez kierownika budowy planu bioz; opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, jego uzgodnienie oraz poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych,dokonanie wszelkich koniecznych wymaganych zgłoszeń i powiadomień, uzyskanie ewentualnych dodatkowych decyzji, w szczególności wynikających z Opinii ZUD (gestorzy mediów, zarządcy dróg itd.), decyzji pozwolenia na budowę, przepisów Prawa budowlanego wraz z ewentualnym poniesieniem wszelkich kosztów z tego tytułu.wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, odbiorów z gestorami mediów. przygotowanie oraz przekazanie dokumentacji powykonawczej budowy (2 komplety wraz ze spisem zawartości) wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą – 6 egzemplarzy, obsługa geodezyjna i geotechniczna robót, będących przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy wraz z częścią kosztorysową oraz szczególowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z dokumentacją budowlano-kosztorysową oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia. |
II.1.4) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE |
II.1.5) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg 45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.7) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 16.11.2010r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WADIUM |
|
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.500zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset zł 00/100)zł. |
III.2) |
ZALICZKI |
|
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE |
III.3) |
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW |
III.3.2) |
Wiedza i doświadczenie |
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwóch zadań związanych z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia. |
III.3.4) |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia |
|
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku posiadania w dyspozycji osoby, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót branzy sanitarnej i elektrycznej Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia. |
III.4) |
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY |
III.4.1) |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć 4):
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjaki na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
|
III.4.2) |
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
|
III.4.3) |
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: |
III.4.3.1) |
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
III.5) |
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
- inne dokumenty
- Parafowany projekt umowy – załącznik nr 7 do SIWZ
- Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
- Dokument wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
|
III.7) |
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena – 100 % |
IV.2.2) |
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego
- zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy
|
IV.4) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.4.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108 |
IV.4.4.) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 r. godz. 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna. |
IV.4.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4.16) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy |