Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 63-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 63-ZP-2010

63-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi /dostawy/ roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ULICA PROSTA W PILE (jezdnia, krawężniki, odwodnienie)”
„ULICA OKRĘŻNA W PILE (jezdnia, krawężniki, odwodnienie)”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Opis przedmiotu zamówienia

UL.Prosta

ROBOTY DROGOWE
Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:

  1. robót ziemnych(wykonywane mechanicznie i ręcznie ) i rozbiórkowych;
  2. regulacji istniejących urządzeń (regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych wraz z czyszczeniem studni,regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociagowych i gazowych,montaż rur osłonowych typu A-160PS na kolidujacych kablach wraz z robotami towarzyszącymi);
  3. podbudowy
  4. nawierzchni jezdni z kostki brukowej beton.gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej ok.585,00m2, nawierzchni zjazdów z kostki brukowej bet.gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej ok.27,00m2 ustawienie krawężników bet.,wykonanie ławy bet.,ustawienie obrzezy bet.

ROBOTY SANITARNE
Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:

  1. kanalizacji deszczowej z rur litych PVC o średnicy Ø200mm-12,9m wraz z robotami ziemnymi,
  2. studni ściekowych ulicznych bet. Ø500mm z osadnikiem i wpustem ulicznym -szt.4 wraz z robotami ziemnymi
  3. montażu skrzynek rozsączajacych oraz studni oczyszczajacej DN400 i przewodem łączacym PVC DN250mm wraz z robotami ziemnymi;
  4. montażu kanału z rur drenarskich o średnicy 500mm i dł.ok.20,5m oraz studni oczyszczajacej DN400 i przewodem łączacym PVC DN250mm wraz z robotami ziemnymi;

UL.OKRĘŻNA

ROBOTY DROGOWE
Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:

  1. robót ziemnych(wykonywane mechanicznie i ręcznie ) i rozbiórkowych;
  2. regulacji istniejących urządzeń (regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych wraz z czyszczeniem studni,regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociagowych i gazowych,montaż rur osłonowych typu A-160PS na kolidujacych kablach wraz z robotami towarzyszącymi);
  3. podbudowy
  4. nawierzchni jezdni z kostki brukowej beton.gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej ok.1.837,00m2, nawierzchni zjazdów z kostki brukowej bet.gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej ok.98,00m2, ustawienie krawężników bet.,wykonanie ławy bet.,ustawienie obrzeży bet.,wykonanie płyty z betonu.

ROBOTY SANITARNE
Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:

  1. kanalizacji deszczowej z rur litych PVC o średnicy Ø200mm-29,8m wraz z robotami ziemnymi,
  2. studni ściekowych ulicznych bet. Ø500mm z osadnikiem i wpustem ulicznym -szt.10 wraz z robotami ziemnymi
  3. montażu skrzynek rozsączajacych oraz studni oczyszczajacej DN400 i przewodem łączacym PVC DN250mm wraz z robotami ziemnymi;
  4. montażu kanału z rur drenarskich o średnicy 400mm i dł.ok.15,5m oraz studni oczyszczającej DN400 i przewodem łączacym PVC DN250mm wraz z robotami ziemnymi;

Dla całości robót do obowiązków Wykonawcy robót należy:
wykonanie wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, odwodnieniowych w tym w szczególności dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzenie przez kierownika budowy planu bioz; opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, jego uzgodnienie oraz poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych,dokonanie wszelkich koniecznych wymaganych zgłoszeń i powiadomień, uzyskanie ewentualnych dodatkowych decyzji, w szczególności wynikających z Opinii ZUD (gestorzy mediów, zarządcy dróg itd.), decyzji pozwolenia na budowę, przepisów Prawa budowlanego wraz z ewentualnym poniesieniem wszelkich kosztów z tego tytułu.wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, odbiorów z gestorami mediów. przygotowanie oraz przekazanie dokumentacji powykonawczej budowy (2 komplety wraz ze spisem zawartości) wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą – 6 egzemplarzy,
obsługa geodezyjna i geotechniczna robót, będących przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy wraz z częścią kosztorysową oraz szczególowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z dokumentacją budowlano-kosztorysową oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV):
45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 16.11.2010r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
  Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.500zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset zł 00/100)zł.
III.2) ZALICZKI
  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwóch zadań związanych z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania w dyspozycji osoby, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót branzy sanitarnej i elektrycznej
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć 4):
  1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjaki na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
  1. inne dokumenty
    1. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 7 do SIWZ
    2. Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
    3. Dokument wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
  1. zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego
  2. zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108
IV.4.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 r. godz. 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

Pliki do pobrania:

   

wstecz