Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 16/PN/2011

Zamówienia publiczne: 16/PN/2011

Znak sprawy 16/PN/2011

Piła, dnia 30.11.2011r.

OGŁOSZENIE

  1. Zamawiający:     Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-48-88 fax: 67 351-48-04
     
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”. Wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 14 000 euro. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (DZ.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późniejszymi zmianami).
     
  3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego
     
  4. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: inspektor ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska–Koniec, tel. 67-351-48-88 – pokój nr 17 (procedura), Iwona Filut pokój nr 6 tel.(67) 351 48 88 wew.34 (przedmiot zamówienia).
     
  5. Przedmiot zamówienia:
    1. Czyszczenie przewodów kominowych: dymowych – 4 razy w roku (przed, po i w trakcie trwania sezonu grzewczego), spalinowych - 2 razy w roku i wentylacyjnych – 1 raz w roku, w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2006 nr 80 poz. 5631) w budynkach będących w administracji Zamawiającego.

      Przez czyszczenie przewodu dymowego należy rozumieć czyszczenie przewodu na całej jego długości wraz z głowicą, lub jej częścią wystającą ponad dach. Łącznie z usunięciem sadzy ze spadów kominowych oraz odgruzowaniem i usunięciem zbędnych przedmiotów znajdujących się w przewodach.

    2. Okresowa kontrola obiektów budowlanych polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) w budynkach administrowanych przez Zamawiającego (wykaz budynków z ilością lokali oraz planowaną datą przeglądu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.) oraz prawidłowości podłączeń (wentylacji i urządzeń grzewczych) ze wskazaniem ewentualnych nieprawidłowości ich przyczyn oraz podaniem sposobu usunięcia usterek i wad zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych.

      Kontrola powinna być przeprowadzona w sposób zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych oraz zapewnić możliwość bezpiecznego korzystania z urządzeń gazowych.

  6. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    90915000-4 usługi czyszczenia pieców i kominów
     
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
     
  8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
     
  9. Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2012r. do 31.12.2012r
     
  10. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
     
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  11. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”.
    Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  12. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
    cena - 100%.
     
  13. Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 09.12.2011r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.12.2011r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
     
  14. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
     
  15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
     
  16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
     
  17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.

Pliki do pobrania:

   

wstecz