Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 50-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 50-ZP-2009

50-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY PREZYDENT MIASTA PIŁY
I.1) NAZWA I ADRES: Plac Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kserokopiarki cyfrowej
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Dostawa kserokopiarki
 
Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Menu w języku polskim
 
Specyfikacja kopiarki ( minimalne wymagania):
Technologia laserowa
Format oryginału – do A3
Format kopii – od A6 do A3
Wydajność – minimum 50 kopii A4/ minutę
Rozdzielczość kopiowania – 600x600 dpi
Panel operatora – dotykowy w języku polskim,
Minimum 3 źródła podawania papieru w tym 2 uniwersalne z kasety ( A6-A3) oraz podajnik ręczny na minimum 200 arkuszy, z wewnętrzną tacą odbioru kopii
Gramatura papieru – 45-200g/m
Zomm – 25-400%
Ruchomy panel operacyjny z pełno- kolorowym ekranem LCD
 
Wyposażenie standardowe:
  • podajnik dokumentów dwustronny -jednoprzebiegowy skanujący jednocześnie dwie strony dokumentu na min. 100 ark
  • dupleks jednoprzebiegowy
  • moduł drukarki sieciowej; interfejsy USB 2.0, 10 Base-T/100Base-TX,IEEE1284, emulacja – PCL6,PostScript3
  • moduł skanera sieciowego: skanowanie pełno kolorowe, prędkość skanowania 50 oryginałów na minutę z rozdzielczością min 600dpi, skanowanie do SMB, FTP, e-mail, TWAIN, formaty: TIFF, PDF, JPEG
  • podstawa kopiarki metalowa
  • sorter elektroniczny
Finiszer na 1000 A4 lub 500 A3 ze zszywaczem
Zespół kopiowania dwustronnego duplex
Materiały eksploatacyjne : toner na minimum 30.000 kopii, bęben na 450.000 kopii bez względu na pokrycie
Pamięć min 512 MB
Dysk twardy o pojemności 40 GB
Czas nagrzewania – nie dłuższy niż 30 sekund,
Czas uzyskania 1 kopii – nie dłużej niż 4 sekundy
Kopiowanie ciągłe – do 999 kopii
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 302
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30 czerwiec 2009
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
  2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
    1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2,
    2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    3. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
    4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu
  3. Wykaz co najmniej 4 wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat dostaw, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według załącznika nr 5
  4. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika nr 3.
  5. Wyliczenie kosztu jednej kopii dla wykonania pierwszych 400000 kopii – załącznik nr 4
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie o cenę
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
  • cena - 60 %
  • Koszt wykonania 1 kopii przy pierwszych 400 tys. kopii - 40 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, 64-920 Piła Plac Staszica 10 pok. 13
IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:  
IV.3.3.) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:  
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
1 czerwca 2009r. godzina 830
miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 136 (kancelaria) I pietro
IV.3.5.) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6.) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:  

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz