Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 119-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 119-ZP-2009

119-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi

Zamieszczenie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie,
tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie podziałów geodezyjnych określonych w 2 zadaniach specyfikacji
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie podziałów geodezyjnych - 2 zadania
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 74.27.50.00-7
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień / aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 usług odpowiadających zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia/
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

  • Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
  • Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
  • Wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat zadań, o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, z podaniem liczby działek i ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje)
  • Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.12.2009 r. godzina 900
miejsce: Kancelaria Główna Urząd Miasta Piły p.134
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: podział nieruchomości (26 działek) połozonych w Pile przy Al.Niepodległosci wraz ze stabilizacją w terenie
  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział nieruchomości połozonych przy Al. Niepodległości wraz ze stabilizacją
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: podział nieruchomości połozonych w Pile przy ul. Wspólnej - Al. Wyzwolenia wraz ze stabilizacją w terenie podział nieruchomosci położonej w Pile przy ul. Śniadeckich wraz ze stabilizacją w terenie
  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział nieruchomości połozonych w Pile przy ul. Wspólnej - Al. Wyzwolenia wraz ze stabilizacją w terenie podział nieruchomosci położonej w Pile przy ul. Śniadeckich wraz ze stabilizacją w terenie
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena

Pliki do pobrania:

   

wstecz