Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 7/PN/2012

Zamówienia publiczne: 7/PN/2012

Znak sprawy 7/PN/2012

Piła, dnia 23.04.2012r.

OGŁOSZENIE

  1. Zamawiający:     Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-47-77 fax: 67 351-48-03
     
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm).
     
  3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl.
    Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: st. insp. ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska-Koniec, pok. nr 17, telefon 067 351-48-88 wew. 312 (procedura), Lech Toczek – ADM nr 2, tel. 067 351-54-24 lub 067-351-54-64 (przedmiot zamówienia).
     
  4. Przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa płyt wiórowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
    • grubość 18mm, maksymalna ilość: 350m2.

     
  5. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
    03.41.00.00-7 - drewno
     
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
     
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
     
  8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
     
  9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
     
  10. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.
     
  11. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2012r..
     
  12. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
     
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
    3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
  13. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w ppkt. a i ppkt. e musza spełniać wszyscy Wykonawcy. Natomiast warunki wyszczególnione w ppkt. b, c, d Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
    Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
    Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.

  14. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
    cena - 100%.
     
  15. Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 02.05.2012r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 02.05.2012r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
     
  16. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
     

Pliki do pobrania:

   

wstecz