Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 121-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 121-ZP-2009

121-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z zasileniem energetycznym, budowa, dostawa i montaż tablic informacyjnych typu billboard – 3 sztuki

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

  1. Tablica informacyjna dwustronna typu billboard przy ul. Bydgoskiej z oświetleniem
    1. opracowanie projektu technicznego konstrukcji billboardu wraz z opisem lokalizacji
    2. opracowanie dokumentacji technicznej na przyłącza energetyczne wg wydanych warunków ENEA nr RD-7/DZ/ZR/2009/1266
    3. uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień wszystkich branż
    4. uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę
    5. ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie robót zgodnie z Prawem budowlanym (łącznie ze zgłoszeniem do właściwego organu w imieniu Zamawiającego)
    6. wykonanie billboardu
    7. dostawa billboardu i montaż
    8. podłączenie billboardu do sieci energetycznej
    9. uporządkowanie terenu po robotach budowlanych
    10. protokolarne przekazanie wykonanego obiektu Zamawiającemu
       
  2. Tablica informacyjna jednostronna typu billboard przy al. Niepodległości z oświetleniem
    1. opracowanie projektu technicznego konstrukcji billboardu wraz z opisem lokalizacji
    2. opracowanie dokumentacji technicznej na przyłącza energetyczne wg wydanych warunków ENEA nr RD-7/DZ/ZR/2009/1268
    3. uzyskanie wymaganych warunków technicznych , uzgodnień wszystkich branż
    4. uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę
    5. ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie robót zgodnie z Prawem budowlanym (łącznie ze zgłoszeniem do właściwego organu w imieniu Zamawiającego)
    6. wykonanie billboardu
    7. dostawa billboardu i montaż
    8. podłączenie billboardu do sieci energetycznej
    9. uporządkowanie terenu po robotach budowlanych
    10. protokolarne przekazanie wykonanego obiektu Zamawiającemu
       
  3. Tablica informacyjna dwustronna typu billboard przy ul. Przemysłowej z oświetleniem
    1. opracowanie projektu technicznego konstrukcji billboardu wraz z opisem lokalizacji
    2. opracowanie dokumentacji technicznej na przyłącza energetyczne wg wydanych warunków ENEA nr RD-7/DZ/ZR/2009/1267
    3. uzyskanie wymaganych warunków technicznych , uzgodnień wszystkich branż
    4. uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę
    5. ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie robót zgodnie z Prawem budowlanym (łącznie ze zgłoszeniem do właściwego organu w imieniu Zamawiającego)
    6. wykonanie billboardu
    7. dostawa billboardu i montaż
    8. podłączenie billboardu do sieci energetycznej
    9. uporządkowanie terenu po robotach budowlanych
    10. protokolarne przekazanie wykonanego obiektu Zamawiającemu

Opis techniczny tablicy informacyjnej typu billboard:

  1. stabilna konstrukcja stalowa zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi normami, spełniająca wymogi obciążenia wiatrem, zabezpieczona antykorozyjnie powłoką lakierniczą
  2. zbrojony fundament betonowy, mrozoodporny, wpuszczany w grunt – opcja stała
  3. billboardy o formacie planszy 504 x 238 [cm],
  4. odległość planszy od gruntu 3 m
  5. panele blachy ocynkowanej gr. 1,0 mm, zaginane krawędziowo
  6. rama ozdobna – malowana
  7. obudowa pionowego słupa blachą powlekaną, malowana, z napisem
  8. podświetlenie: lampa billboardowa

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
Zamawiający wymaga by przed rozpoczęciem realizacji przedstawić do akceptacji projekt techniczny z opisem lokalizacji

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z zasileniem energetycznym, budowa, dostawa i montaż tablic informacyjnych typu billboard – 3 sztuki
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z zasileniem energetycznym, budowa, dostawa i montaż tablic informacyjnych typu billboard – 3 sztuki
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 71320000-7, 71314000-2, 45315300-1, 44112000-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30 czerwiec 2010r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  5. wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed datą złożenia ofert wykonali z należytą starannością co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  Informacja o oświadczeniach i dokumentacjach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:
  1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2.
  3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca – wg załącznika nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykonano z należytą starannością.
  5. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i SIWZ – załącznik nr 4
  6. Wypełnione Zbiorcze zestawienie kosztów– załącznik nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
  1. cena – 70 %
  2. gwarancja – 30%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Promocji i Rozwoju Urzędu Miasta Piły, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009r. godz. 0900, miejsce: Urząd Miasta Piły, Kancelaria Główna, pok. 134, piętro I, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Pliki do pobrania:

   

wstecz