|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566 Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.pila.pl |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Piły |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: Usługa |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór operatora na świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Piły, Plac Staszica 10 wraz z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Pile, ul. Kwiatowa, który przejmie całość ruchu wychodzącego poprzez preselekcje Zamawiający szacuje średnie miesięczne czasy połączeń telekomunikacyjnych: do sieci stacjonarnej – 18.000 minut do sieci komórkowej – 2.500 minut |
II.1.4) |
W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, spełniający poniższe warunki szczegółowe, których realizacja nastąpi do dnia 30 marca 2010r:
- Zapewnią możliwość dalszego automatycznego lub ręcznego przełączania rozmów z żądanym abonamentem wewnętrznym
- Zapewnią dla każdego numeru wykonywanie w ramach abonamentu bezpłatnych rozmów telefonicznych wykonywanych pomiędzy wydziałami Urzędu Miasta Piły w tym Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , w sieci stacjonarnej i komórkowej Urzędu Miasta o minimalnym czasie rozmów bezpłatnych dla każdego numeru nie krótszym niż 1800 min/miesiąc.
W przypadku świadczenia usług bezprzewodowych niedopuszczalny jest warunek Wykonawcy określający minimalny obrót na karcie SIM w jakimkolwiek okresie rozliczeniowym. Wymagane jest aby niewykorzystana część pakietu przechodziła na następny okres rozliczeniowy.
- Zapewnią rozliczanie realizowanych połączeń w systemie naliczania sekundowego
- Zapewnią utrzymanie dotychczasowej numeracji.
- Zapewnią bezpłatne zachowanie dotychczasowego stacjonarnego numeru dostępowego +48 67 212 62 10
- Dostarczy, zainstaluje i uruchomi nowe telefony (z gwarancją producenta) z aktualnej oferty operatora z wyposażeniem standardowym, we wskazanych biurach w ilości 160 + szt. Modele telefonów dostarczane będą w uzgodnieniu z Zamawiającym.
- Zapewnią indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą Zamawiającego.
|
II.1.5) |
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8 |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.7) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.1.8) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. W ramach zamówienia uzupełniającego Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dokonanie zakupu dodatkowych aparatów telefonicznych, włączenie nowo przydzielonych numerów tych aparatów do sieci oraz w razie przekroczenia kwoty oferty cenowej do świadczenia usług telekomunikacyjnych zgodnie z przedmiotem zamówienia. |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od 1.04.2010r do 31.03.2013 |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
|
Informacja na temat wadium: nie wymaga |
III.2) |
ZALICZKI |
|
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie |
III.4) |
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy:
OOpis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wg zasady: spełnia/ nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
- Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1,
- W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2
- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego – załącznik nr 2a
- dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), lub opatrzone stemplem „wpis aktualny dna dzień........... .”
- Aktualną koncesję na na świadczenie usług transmisji danych
- aktualnego(wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- aktualnego(wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych – wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych
- aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.9 ustawy – Prawo zamówień Publicznych.
- Parafowany projekt umowy – załącznik nr 3
|
III.5) |
Dokumenty podmiotów zagranicznych |
|
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przekłada dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
|
III.6) |
Czy ogranicza się mozliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- cena brutto za 1 minutę połączenia krajowego do wszystkich operatorów stacjonarnych i komórkowych we wszystkich strefach z naliczeniem w czasie rzeczywistym w systemie naliczania sekundowego 70%
w tym
- cena brutto za 1 minutę połączenia krajowego w sieci stacjonarnej w godzinach 7.00 – 16.00 w dni robocze zaliczane 1s/1s 40%
- cena brutto za 1 minutę połączenia krajowego w sieci do sieci komórkowych w godzinach 7.00 – 16.00 w dni robocze zaliczane 1s/1s 30%
- Cena brutto wykonania infrastruktury technicznej (wszystkie koszty brutto związane z dostawą, montażem, uruchomieniem i oddaniem do użytku sieci telefonicznej oraz aparatów telefonicznych) 20%
- Cena brutto abonamentu telefonicznego 10%
|
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl |
IV.3.4.) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godz. 900, miejsce: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły p. 134, Piła, pl. Staszica 10. |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4) |
ZMIANA UMOWY czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:: nie |