Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 45-WOŚ-2009

Zamówienia publiczne: 45-WOŚ-2009

45-WOŚ-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Piły Wydział Oświaty, Plac Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie,
tel. 067 2126210, faks 067 2123566
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
opracowanie projektu budowlano wykonawczego budowy sali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 5 Al. Niepodległości 18 w Pile
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
opracowanie projektu budowlano wykonawczego budowy sali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 5 Al. Niepodległości 18 w Pile - powyżej 14 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 71.22.00.00-6
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
  5. posiadają uprawnienia budowlane pełne do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia, są wpisani do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, przedstawią kopię aktualnego wpisu,
  6. wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat przed datą złożenia ofert wykonali z należytą starannością co najmniej 3 projekty o podobnym charakterze i udokumentują przedstawiając stosowne referencje lub protokoły odbioru wykonanej dokumentacji

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ:

  1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
  2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
    1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
    2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z orginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia).
    3. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat prac projektowych min. 3, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest bkrótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - załącznik nr 3
    4. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.12.2009 r. godzina 815
miejsce: Urzad Miasta Piły Pl. Staszica 10 64-920 Piła p. 136 - Kancelaria Ogólna I p.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz