Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Jednostki pomocnicze - Osiedla » Statut Osiedla Zamość

Jednostki pomocnicze - Osiedla: Statut Osiedla Zamość

Uchwała Nr XLI/515/05
Rady Miasta Piły
z dnia 29 listopada 2005 roku

w sprawie utworzenia osiedla Zamość oraz nadania mu statutu

Na podstawie art. 5 ust. 2, art. 18 ust. 2 pkt. 7, art. 35 ust. 1, 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. 2001 r., Nr 142, poz. 1591; zm. 2002 r. Dz. U. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; zm. 2003 r. Dz. U. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; zm. 2004 r. Dz. U. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759; zm. 2005 Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457) w związku z § 7 ust. 1 i § 8 uchwały Nr XI/123/03 Rady Miejskiej w Pile z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie Statutu Gminy Piła (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego z 2003 r. Nr 171, poz. 3190), Rada Miasta Piły uchwala, co następuje:

§ 1

Tworzy się jednostkę pomocniczą gminy - osiedle Zamość.

§ 2

Nadaje się statut osiedlu Zamość w następującym brzmieniu:

STATUT OSIEDLA ZAMOŚĆ

Rozdział I
POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 3

  1. Osiedle ZAMOŚĆ, zwane dalej Osiedlem, jest samorządową jednostką pomocniczą Gminy Piła, zgodnie z postanowieniami art. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
  2. Osiedle obejmuje obszar, którego granice zaznaczone są na mapie stanowiącej integralną część statutu.
  3. Siedzibą organów Osiedla jest lokal przy ul. Wawelskiej 29.

Rozdział II
CELE I ZADANIA OSIEDLA

§ 4

Celem działania Osiedla i jego organów jest stworzenie mieszkańcom możliwości uczestniczenia w życiu wspólnoty, dla zaspokojenia ich zbiorowych potrzeb społeczno- gospodarczych. Osiedle winno oddziaływać na efektywność gospodarki miejskiej na swoim terenie.

§ 5

Do zakresu działania Osiedla należy:

  1. zapewnienie udziału mieszkańców w kształtowaniu stanowiska na temat spraw socjalno-bytowych, ochrony zdrowia, kultury, kultury fizycznej i turystyki oraz edukacji - związanych z obszarem Osiedla
  2. analizowanie sytuacji Osiedla w zakresie infrastruktury technicznej oraz precyzowanie priorytetów
  3. wypowiadanie się w kwestii kształtowania przestrzeni Osiedla
  4. inicjowanie i organizowanie na terenie Osiedla wspólnych przedsięwzięć na rzecz:
    • mieszkańców potrzebujących pomocy ze względu na wiek, stan zdrowia, sytuację życiową,
    • poprawy stanu sanitarnego, porządku i estetyki Osiedla,
    • umocnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Osiedla, poprawy stanu ochrony przeciwpożarowej,
    • wzbogacenia infrastruktury Osiedla,
    • współdziałania z radnymi Rady Miasta Piły, radnymi Rady Powiatu Pilskiego oraz radnymi Sejmiku Samorządowego Województwa Wielkopolskiego, wybranymi z terenu Osiedla, a także z właściwymi organami samorządu terytorialnego, w celu obustronnej wymiany informacji.

§ 6

Rada Miasta może upoważnić Zarząd Osiedla do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej.

§ 7

Organy Osiedla mogą występować do organów Gminy Piła i gminnych jednostek organizacyjnych o udzielenie informacji dotyczących Osiedla.

Rozdział III
ORGANIZACJA I ZADANIA ORGANÓW JEDNOSTKI

§ 8

  1. Organami Osiedla są:
    1. Rada Osiedla,
    2. Zarząd Osiedla.
  2. Kadencja organów trwa 4 lata.
  3. Członkowie organów Osiedla pełnią swą funkcję społecznie.

§ 9

  1. Rada Osiedla jest organem uchwałodawczym w Osiedlu.
  2. W skład Rady Osiedla wchodzi 15 członków.
  3. Do właściwości Rady Osiedla należą wszystkie sprawy pozostające w zakresie działania Osiedla.
  4. W szczególności do właściwości Rady Osiedla należą:
    1. wybór i odwołanie Zarządu Osiedla, jego poszczególnych członków oraz udzielenie Zarządowi Osiedla absolutorium,
    2. występowanie do Prezydenta Miasta Piły i Rady Miasta z wnioskami i opiniami dotyczącymi realizacji wszelkich funkcji Gminy Piła na terenie Osiedla,
    3. uchwalanie i przedstawianie Prezydentowi Miasta Piły propozycji preliminarza do projektu budżetu miasta w części dotyczącej Osiedla oraz przyjmowanie sprawozdania Zarządu Osiedla o realizacji gospodarki finansowej,
    4. stanowienie o kierunkach działania Zarządu Osiedla i przyjmowanie rocznych sprawozdań z jego działalności oraz realizacji uchwał Rady Osiedla,
    5. wyrażanie opinii dotyczących założeń do projektu planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla.
  5. Rada Osiedla może powołać komisje problemowe.

§ 10

  1. Zarząd Osiedla jest organem wykonawczym Osiedla.
  2. W skład Zarządu Osiedla wchodzą: przewodniczący, wiceprzewodniczący, sekretarz, skarbnik oraz członkowie Zarządu (od 1 do 3 osób).
  3. Do zadań Zarządu Osiedla należy w szczególności:
    1. przygotowywanie projektów uchwał Rady Osiedla w sprawie wniosków i opinii dotyczących realizacji funkcji Gminy na terenie Osiedla,
    2. przygotowywanie projektu preliminarza budżetowego oraz gospodarowanie środkami finansowymi i częścią mienia komunalnego, jeśli zostanie przekazane do zarządzania i korzystania,
    3. wykonywanie uchwał Rady Osiedla, realizowanie zadań przyjętych przez Radę Osiedla jako kierunki działania Zarządu Osiedla,
    4. wspieranie i organizowanie inicjatyw społecznych w Osiedlu zmierzających do poprawy warunków życia mieszkańców poprzez rozwój infrastruktury społecznej i technicznej,
    5. współpraca z instytucjami działającymi na rzecz upowszechniania kultury i kultury fizycznej, umacniania bezpieczeństwa, poprawy stanu sanitarnego Osiedla, ochrony środowiska oraz infrastruktury,
    6. przedkładanie Radzie Osiedla rocznego sprawozdania z wykonania jego uchwał oraz z prac organu wykonawczego - w terminie do końca maja każdego roku,
    7. informowanie mieszkańców Osiedla w sposób zwyczajowo przyjęty o wszystkich sprawach istotnych dla Gminy Piła i osiedla Zamość,
    8. rozpatrywanie wszelkich innych spraw, pozostających w zakresie działania organów Osiedla i niezastrzeżonych do właściwości Rady Osiedla,
    9. utrzymywanie stałego kontaktu z mieszkańcami.

Rozdział IV
TRYB PRACY ORGANÓW OSIEDLA

§ 11

  1. Rada Osiedla wybiera Przewodniczącego Rady Osiedla Wiceprzewodniczącego Rady Osiedla.
  2. Przewodniczący Rady Osiedla organizuje pracę Rady prowadzi jej obrady i reprezentuje ją na zewnątrz. Przewodniczący Rady Osiedla ma do pomocy Wiceprzewodniczącego.
  3. Rada Osiedla obraduje na posiedzeniach otwartych i rozstrzyga w drodze uchwał sprawy pozostające w zakresie działania.
  4. Posiedzenie Rady Osiedla zwoływane jest przez jej Przewodniczącego w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak niż jeden raz w kwartale.
  5. Przewodniczący Rady Osiedla zwołuje jej posiedzenie także na pisemny wniosek co najmniej 50 mieszkańców uprawnionych do udziału w wyborach do Rady Osiedla lub na wniosek wszystkich radnych Rady Miasta z terenu Osiedla na dzień przypadający w ciągu 7 dni od daty złożenia wniosku.
  6. O miejscu i terminie zwołania posiedzenia Rady Osiedla oraz porządku obrad zawiadamia jej Przewodniczący w sposób zwyczajowo na tym Osiedlu przyjęty co najmniej na 5 dni przed wyznaczonym terminem.
  7. Rada Osiedla jest władna podejmować uchwały, jeśli uczestniczy w niej co najmniej połowa składu Rady.
  8. Uchwały Rady Osiedla zapadają zwykłą większością głosów w głosowaniu jawnym, odrębny tryb głosowania obowiązuje przy wyborach bądź odwołaniu organów Osiedla lub ich poszczególnych członków.
  9. Posiedzenie Rady Osiedla prowadzi Przewodniczący Rady Osiedla, a w przypadku jego nieobecności - Wiceprzewodniczący.
  10. O terminie obrad Rady Osiedla zawiadamia się Prezydenta Miasta Piły, Radę Miasta i radnych z terenu Osiedla.
  11. Szczegółowy tryb pracy Rady Osiedla Zamość określi jej regulamin.

§ 12

  1. Zarząd Osiedla działa kolegialnie na posiedzeniach zwoływanych w miarę potrzeb.
  2. Posiedzenia Zarządu zwołuje Przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności - Wiceprzewodniczący, podając termin i miejsce obrad do wiadomości publicznej w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie Osiedla.
  3. Obrady Zarządu Osiedla są prawomocne, gdy uczestniczą w nich co najmniej cztery osoby spośród wybranego składu Zarządu.
  4. Rozstrzygnięcia Zarządu Osiedla zapadają zwykłą większością głosów, w głosowaniu jawnym. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos Przewodniczącego.
  5. Tryb pracy Zarządu Osiedla Zamość określi jego regulamin.

§ 13

  1. Miejsce obrad Rady i Zarządu Osiedla wskazują ich Przewodniczący.
  2. Obrady organów Osiedla, są protokołowane; protokoły podpisuje Przewodniczący oraz protokolant.

Rozdział V
MIENIE KOMUNALNE I GOSPODARKA FINANSOWA OSIEDLA

§ 14

  1. Organy Osiedla zarządzają mieniem komunalnym, które Rada Miasta może przekazać Osiedlu do korzystania na wniosek Rady Osiedla.
  2. Przekazanie majątku i określenie zasad korzystania z mienia następuje w drodze uchwał Rady Miasta.

§ 15

  1. Osiedle prowadzi gospodarkę finansową w ramach budżetu Gminy.
  2. Środki finansowe w dyspozycji Osiedla stanowią:
    1. środki określone w budżecie Gminy,
    2. środki pochodzące z darowizn lub przedsięwzięć podjętych przez organy Osiedla, zgodnie z przepisami prawa oraz zapisami statutu Osiedla.
  3. Gospodarkę finansową Osiedla realizuje Zarząd Osiedla zgodnie z :
    1. zapisami uchwały budżetowej Gminy Piła,
    2. uchwałami Rady Osiedla określającymi kierunki działania Zarządu Osiedla i środki przeznaczone na realizację działalności.
  4. Zarząd Osiedla składa Prezydentowi Miasta Piły sprawozdanie finansowe w okresach rocznych oraz na każdorazowe żądanie Skarbnika Miejskiego lub osoby przez niego upoważnionej.
  5. Roczne sprawozdanie finansowe wraz z opinią Skarbnika Miejskiego na temat gospodarki finansowej Osiedla są obowiązkowym składnikiem rocznego sprawozdania z wykonania uchwał oraz prac Zarządu Osiedla przedkładanego Radzie Osiedla i stanowią podstawę udzielenia Zarządowi Osiedla absolutorium za prawidłowość gospodarki finansowej.
  6. Nieudzielenie absolutorium jest równoznaczne z wnioskiem o odwołanie Zarządu przez Radę Osiedla rozpatrywanym na zebraniu zwołanym po upływie co najmniej 14 dni.

Rozdział VI
ZASADY WYBORCZE

§ 16

  1. Pierwsze jak i kolejne wybory do Rady Osiedla zarządza Prezydent Miasta Piły. Wybory przeprowadza się w dniu przypadającym nie później niż 3 miesiące po upływie kadencji.
  2. Kalendarz wyborczy Prezydent Miasta Piły przekazuje celem rozplakatowania w sposób zwyczajowo na terenie Osiedla przyjęty - dotychczasowym organom samorządu Osiedla, a przy pierwszych wyborach przedstawicielowi grupy inicjatywnej.

§ 17

  1. Prawo wybierania i kandydowania do Rady Osiedla przysługuje stałym mieszkańcom osiedla, uprawnionym do głosowania w wyborach do rad gmin.
  2. Spis wyborców sporządza Urząd Miasta na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 lipca 1998 r. Ordynacja wyborcza do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw (Dz.U. 03 r. Nr 159 poz. 1547 ze zmianami).
  3. Od 10 dnia przed dniem wyborów Gmina wykłada do publicznego wglądu spisy wyborców w swej siedzibie, przez 3 dni po 2 godziny dziennie, w godzinach dogodnych dla wyborców.
  4. Uwagi bądź reklamacje rozpatruje organ, który spis sporządził, w ciągu trzech dni od daty ich otrzymania.

§ 18

  1. Osiedlową Komisję Wyborczą powołuje i rozwiązuje Prezydent Miasta Piły.
  2. W skład Komisji wchodzi 15-18 wyborców z terenu Osiedla; funkcje pełnione są społecznie.
  3. Członek Komisji nie może kandydować do Rady Osiedla.
  4. W przypadku utworzenia na terenie Osiedla obwodów głosowania, komisje obwodowe tworzy ze swego składu Osiedlowa Komisja Wyborcza.

§ 19

Do zadań osiedlowej Komisji Wyborczej należy:

  1. powołanie obwodowych komisji wyborczych,
  2. rejestrowanie prawidłowo zgłoszonych kandydatów do Rady Osiedla,
  3. ogłaszanie list zarejestrowanych kandydatów,
  4. przeprowadzenie głosowania w Osiedlu (obwodach),
  5. ustalenie i opublikowanie w sposób zwyczajowo na terenie Osiedla przyjęty - wyników wyborów oraz przekazanie ich Radzie Miasta Piły,
  6. wykonywanie innych czynności zgodnych z uchwałą, niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia wyborów do Rady Osiedla.

§ 20

  1. Kandydatów do Rady Osiedla zgłasza się do Osiedlowej Komisji Wyborczej nie później niż 14 dni przed terminem wyborów.
  2. Zgłoszenie musi zawierać:
    1. imię, nazwisko i miejsce zamieszkania kandydata,
    2. imiona, nazwiska, adresy oraz nr PESEL co najmniej 10 osób uprawnionych do głosowania, udzielających kandydatowi poparcia,
    3. podpisane oświadczenie kandydata o zgodzie na kandydowanie,
    4. imię, nazwisko, adres i podpis osoby odpowiedzialnej za prawidłowość i rzetelność danych wskazanych w punkcie 2.
    5. podpisane oświadczenie kandydata, w którym stwierdza, że:
      • nie był karany za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego oraz
      • nie wydano wobec niego prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa umyślnego ściganego z oskarżenia publicznego.
  3. Alfabetyczny spis zgłoszonych prawidłowo kandydatów Osiedlowa Komisja Wyborcza ogłasza w sposób zwyczajowo na terenie Osiedla przyjęty nie później niż 12 dni przed wyborami.

§ 21

  1. O miejscu i terminie przeprowadzenia głosowania zawiadamia Prezydent Miasta Piły, w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie Osiedla co najmniej na 21 dni przed terminem wyborów.
  2. Głosowanie odbywa się bez przerwy w godzinach określonych w zawiadomieniach Prezydenta Miasta Piły.
  3. Środki techniczne i organizacyjne niezbędne do sprawnego przeprowadzenia wyborów oraz lokal wyborczy (bądź lokale) zapewnia Osiedlowej Komisji Wyborczej - Prezydent Miasta Piły.

§ 22

  1. Wyborca otrzymuje opatrzoną pieczęcią Komisji Wyborczej kartę do głosowania w oparciu o spis wyborców oraz dokument tożsamości.
  2. Wyborca potwierdza otrzymanie karty własnym podpisem w rubryce spisu na to przeznaczonej.
  3. Wyborca głosuje przez postawienie znaku "x" w kratkach z prawej strony obok nazwisk kandydatów, na których głosuje.
  4. Oddany głos jest ważny, jeśli liczba znaków "x" nie jest większa, niż liczba miejsc mandatowych w Osiedlu.
  5. Nieważne są karty całkowicie przedarte, inne niż ustalono, pozbawione pieczęci Komisji Wyborczej.

§ 23

  1. Niezwłocznie po zakończeniu głosowania Osiedlowa Komisja Wyborcza przystępuje do ustalenia wyników głosowania i wyborów.
  2. Do ważności wyborów niezbędny jest udział co najmniej 5% uprawnionych do głosowania mieszkańców Osiedla. Jeżeli nie stwierdzi się ważności wyborów następne mogą się odbyć nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy.
  3. W przypadku głosowania w obwodach Komisje Obwodowe dokonują przeliczenia głosów, sporządzają dwa protokoły z ustalenia wyników głosowania w obwodach i przekazują jeden z nich wraz z kartami do głosowania do Osiedlowej Komisji Wyborczej, która następnie ustala wyniki wyborów.
  4. Drugi protokół z ustalenia wyników głosowania w obwodzie podpisany przez członków Obwodowej Komisji Wyborczej podaje się niezwłocznie do wiadomości wyborców przez wywieszenie w siedzibie Komisji.
  5. Osiedlowa Komisja Wyborcza sporządza i podpisuje zbiorczy protokół z wyborów do Rady Osiedla w dwóch egzemplarzach, z których jeden podaje niezwłocznie do wiadomości wyborców przez wywieszenie w siedzibie Komisji, a drugi przekazuje w najszybszym możliwym terminie - Radzie Miasta Piły.
  6. Za wybrane w skład Rady Osiedla uważa się osoby, które uzyskały w wyborach kolejno największą liczbę głosów.
  7. W przypadku osiągnięcia przez dwóch lub więcej kandydatów równej liczby głosów sytuującej ich na ostatnim miejscu mandatowym, o rozdziale mandatów decyduje losowanie.

§ 24

  1. Pierwsze zebranie nowo wybranej Rady Osiedla zwołuje Prezydent Miasta Piły w ciągu dwóch tygodni od dnia wyborów.
  2. Do czasu wyboru Przewodniczącego Rady Osiedla, pierwszemu zebraniu Rady przewodniczy jeden z jej najstarszych członków.
  3. Rada Osiedla wybiera ze swego grona Przewodniczącego oraz Wiceprzewodniczącego bezwzględną większością głosów wybranego składu Rady Osiedla w głosowaniu tajnym. Funkcji tych nie można łączyć z funkcją członka Zarządu Osiedla.

§ 25

  1. Rada Osiedla wybiera Zarząd Osiedla w liczbie od 5-7 osób spośród członków Rady lub spoza składu Rady, w ciągu sześciu miesięcy od daty wyborów.
  2. Rada Osiedla wybiera Przewodniczącego Zarządu Osiedla bezwzględną większością głosów wybranego składu Rady w głosowaniu tajnym.
  3. Rada Osiedla wybiera pozostałych członków Zarządu bezwzględną większością głosów wybranego składu Rady w głosowaniu tajnym.
  4. Zarząd Osiedla konstytuuje się na pierwszym posiedzeniu zwołanym przez Przewodniczącego Zarządu.

§ 26

Jeżeli Rada Osiedla nie dokona wyboru Zarządu Osiedla w terminie określonym w § 25 ust. 1, ulega rozwiązaniu z mocy prawa.

§ 27

  1. Rada Osiedla może odwołać Zarząd Osiedla lub jego poszczególnych członków, w przypadku gdy:
    1. naruszone są postanowienia Statutu Osiedla,
    2. nie wykonywane są obowiązki Zarządu Osiedla.
  2. Pisemny wniosek w tej sprawie wymaga uzasadnienia co najmniej 1/4 wybranego składu Rady Osiedla.
  3. Uchwała w sprawie odwołania Przewodniczącego Zarządu lub całego składu Zarządu Osiedla podejmowana jest bezwzględną większością głosów wybranego składu Rady, w głosowaniu tajnym.
  4. Uchwała w sprawie odwołania Wiceprzewodniczącego lub poszczególnych członków Zarządu Osiedla podejmowana jest zwykłą większością głosów w obecności co najmniej połowy wybranego składu Rady Osiedla, w głosowaniu tajnym.

§ 28

Wygaśnięcie mandatu i uzupełnienie składu Rady Osiedla następuje w oparciu o zapisy ustawy z dnia 16 lipca 1998 r. - Ordynacja wyborcza do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw (Dz. U. 03 r. Nr 159, poz. 1547 ze zmianami).

Rozdział VII
NADZÓR NAD DZIAŁALNOŚCIĄ OSIEDLA

§ 29

Nadzór nad działalnością Osiedla sprawowany jest na podstawie kryteriów zgodności z prawem, celowości, rzetelności i gospodarności.

§ 30

Organami nadzoru nad działalnością Osiedla są: Rada Miasta, Komisja Rewizyjna Rady Miasta, Prezydent Miasta, Sekretarz Miejski, a w sprawach finansowych - Skarbnik Miejski.

§ 31

  1. Organy nadzoru mają prawo żądania niezbędnych informacji, danych i wyjaśnień dotyczących funkcjonowania Osiedla, dokonywać wizytacji jego jednostek organizacyjnych oraz uczestniczyć w posiedzeniach jej organów.
  2. Do wykonywania czynności o jakich mowa w ust. 1 organy wymienione mogą delegować swoich przedstawicieli.

§ 32

  1. W razie powtarzającego się naruszenia prawa przez Radę Osiedla, Rada Miasta, na wniosek Prezydenta Miasta może w drodze uchwały rozwiązać Radę Osiedla.
  2. Rozwiązanie Rady Osiedla równoznaczne jest z rozwiązaniem wszystkich organów Osiedla.
  3. Jeżeli powtarzającego się naruszenia prawa dopuszcza się Zarząd Osiedla, Prezydent Miasta wzywa Radę Osiedla do zastosowania niezbędnych środków, a jeżeli wezwanie nie odnosi skutku, występuje do Rady Miasta o rozwiązanie Zarządu Osiedla.
  4. W przypadku podjęcia przez Radę Miasta uchwały o rozwiązaniu Rady Osiedla lub Zarządu Osiedla, Prezydent Miasta wyznacza osobę, która pełni funkcję rozwiązanych organów Osiedla, nie dłużej jednak, niż do końca ich kadencji.

Rozdział VIII
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 33

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Piły.

§ 34

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Piły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

  PRZEWODNICZĄCY
RADY MIASTA PIŁY

/-/ Andrzej Czapiewski

   

wstecz