Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 101-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 101-ZP-2010

101-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi /dostawy/ roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego-Tak
zawarcia umowy ramowej – Nie
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) - Nie

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika ul. Węglowej w Pile
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:
Budowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej brukowej o łącznej powierzchni 465 m2
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie :
  • wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, zabezpieczeniowych i odtworzeniowych
  • okrawężnikowania
  • robót ziemnych
  • nawierzchni z kostki betonowej o gr. 6 cm
  • odwodnienia jezdni
  • usunięcie kolizji ( np. regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej,kolizja z kablami)
  • wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy, jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych
  • obsługa geodezyjna i geotechniczna
  • dokumentacji powykonawczej (2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej (6szt).

Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE
II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45 233 120-6
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 16.05.2011 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonywanego zamówienia.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Wiedza i doświadczenie
  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.1.1 Potencjał kadrowy
  1. Wykonawca wskaże osobę, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej
3.1.2 Doświadczenie Wykonawcy
  1. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone np. referencjami na dowód że roboty wykazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
  1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiacego załącznik nr 4 do SIWZ
  2. Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania, potwierdzone np. referencjami na dowód że roboty wykazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukonczone - załącznik nr 5 do SIWZ
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
4.3) Inne dokumenty
4.3.1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
4.3.2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
4.3.3) Parafowany projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ
4.3.4) Kosztorysy ofertowe (uproszczone) wypełnione wg wzoru stan zał. do SIWZ
4.3.5) Załącznik dotyczący podwykonawstwa – załącznik nr 7 do SIWZ
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
  1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.3.2 ppkt 3.2 1) i 3.2.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwiewrdzające odpowiednio, że:
    1. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
    2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 2 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
  Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
 
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdy:
A. Zmiana okresu przewidzianego na uko ńczenie robót:
  1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
    1. klęski żywiołowe;
    2. wystąpienie na placu budowy niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających realizację cyklowych robót budowlano-montażowych, po pisemnym zgłoszeniu tych faktów przez wykonawcę, nie później niż 14 dni od momentu ich ustąpienia.
       
      Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się:
      - występowanie na placu budowy temperatur powietrza poniżej -5°C mierzonej o godzinie 7:00 rano przez okres dłuższy niż 7 dni następujących jeden po drugim;
  2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane obiekty budowlane;
  3. zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. odmowa wydania przez organy administracji lub Inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
B. Zmiana sposobu spe łnienie świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególnośc i następującymi okolicznościami:
  1. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
  2. pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
  3. odmienne od zatwierdzonych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, to jest istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
C. Pozosta łe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
  1. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy nie inne niż spełniające warunki określone w ogłoszeniu lub SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędna jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę);
  2. Zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ,
  3. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu urnowy zgodnie z SIWZ;
  4. zmiana obowiązującej stawki VAT;
  5. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek ewentualnych zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięzięcia;
  6. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
  7. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 r. godz. 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

Pliki do pobrania:

   

wstecz