PREZYDENT
MIASTA PIŁY
Piła, 17 kwietnia 2015 r.
GKM-VI.6220.9.2015
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu postępowania dowodowego w procedurze administracyjnej
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.) zawiadamiam o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia, polegającego na
budowie ulicy Karpackiej wraz z przebudową skrzyżowania z ulicą Wawelską w Pile na działkach o numerach ewidencyjnych 270/9, 228/1, 228, 270/8, 390, 210/5, 207/3, 270/10, 330/5, 331/16, 331/17, 321/12, 306/2, 331/11, 331/19, 320/3, 114, 317/1, 300/5, 300/2 i 321/7, obręb Piła 27
wszczętego w dniu 18 marca 2015 roku roku na wniosek Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły: www.bip.um.pila.pl oraz poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Piły przy Pl. Staszica 10.
Wnioski i uwagi w sprawie przedsięwzięcia, co do którego toczyło się postępowanie, można składać w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta Piły, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, pok. 320 w terminie 14 dni, licząc od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia, tj. w dniach od 18 kwietnia 2015 roku do dnia 1 maja 2015 roku.
z up. PREZYDENTA MIASTA | |
Z-ca DYREKTORA Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej |
|
/-/ Lidia Plewa |