Załatwianie spraw w Urzędzie: Przyjmowanie mieszkańców
Przyjmowanie mieszkańców
- Mieszkańcy zgłaszają wnioski i skargi w merytorycznych wydziałach.
- Po wyczerpaniu możliwości załatwienia sprawy przez wydział, osoby zainteresowane mogą umówić się na spotkanie z Prezydentem Miasta Piły lub Zastępcami Prezydenta z zachowaniem następujących zasad:
- zapisy przyjmowane są codziennie w Wydziale Organizacyjno-Prawnym - II piętro, pokój nr 203, tel. (67) 210 42 37;
- osoba zapisująca się na spotkanie zobowiązana jest przedstawić wyczerpującą informację wraz z dokumentacją sprawy.
- Prezydent Miasta Piły oraz zastępcy Prezydenta Miasta Piły przyjmują interwencje mieszkańców w każdy poniedziałek od 1200 do 1530.
- Sekretarz Gminy Piła, Skarbnik Gminy Piła oraz Dyrektorzy Wydziałów przyjmują mieszkańców codziennie w godzinach pracy Urzędu.
- Interwencje można również wnosić drogą elektroniczną na adres interwencje@um.pila.pl
Przyjmowanie korespondencji
Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pokój nr 7A.
wstecz