|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OPIS Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jw. |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: usługa |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie I
- Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych – CPV 66515000-3
- ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku – CPV 66515000-3
- ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia – CPV 66515000-3
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (na bazie wszystkich ryzyk) – CPV 66519200-3
- ubezpieczenie maszyn elektrycznych od szkód elektrycznych – CPV 66515000-3
- ubezpieczenie NNW osób skierowanych do odbycia kary w formie grupowej bezimiennej – CPV 66512100-3
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków – CPV 66512100-3
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – CPV 66516400-4
Zadanie II
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów – CPV 66516100-1
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkownikiem pojazdów mechanicznych – CPV 66512100-3
- ubezpieczenie auto – casco – CPV 66514110-0
|
II.1.4) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 6630000 |
II.1.5) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.1.7) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 1.01.2009 – 31.12.2010 |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA |
|
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): nie dotyczy |
III.2) |
WARUNKI UDZIAŁU |
|
- Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Posiadają przewidziane prawem prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzene działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia tj:
- posiadają pokrycie marginesu wypłacalnośći śropdkami własnymi powyzej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003r. O działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.Nr 124, poz 1151 z późn. zm) oraz na podstawie rozporzadzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003r w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U.Nr 211, poz 2060) na dzień 31.12.2007r
- Posiadaja kapitały własne w wysokości min. 40.000.000PLN na dzień 31.12.2007r
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, w tym celu powinni ustnowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołaczyć dokument potwierdzajacy ustanoienie pełnomocnika. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie w odniesieniu do warunków określonych w pkt 1 i 2, warunki te musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie, zaś w odniesieniu do warunku określonego w pkt 3 wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów I oświadczeń złożonych przez Wykonawców, określonych w oparciu o oświadczena stanowiacych załacznik do SIWZ, na zasadzie “spełnia” lub “nie spełnia”. Zamawiajacy wezwie na podstawie art. 26 ust. 3 wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiajacego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiajacego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierjące błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby uniewaznienie postępowania, złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi ubezpieczeniowe wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:
- Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
- Zezwolenie do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia.
- Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, sporządzonym na załączniku nr 3.
- Oświadczenie, że Wykonawca posiada możliwość realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 pzp, z którego wynikać będzie, że:
- spełnienia wymóg dot. posiadania pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100% - najdalej według stanu na dzień 31.12.2007 r.
- posiada kapitały własne w wysokości wymaganej przez Zamawiającego na dzień 31.12.2007 r. - sporządzone na załączniku nr 2.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeśli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 4 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Aktualność tego dokumentu określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wystawionych przez odpowiednie urzędy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Dodatkowo do oferty wykonawca dołączy: Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej złożenia nie wynika z przepisów bądź z zapisów właściwego rejestru – KRS. Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
- Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3
|
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: Zadanie I Cena – 80% Klauzule fakultatywne – 20% Zadanie II Cena – 90% Klauzule fakultatywne – 10% |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.3.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Gospodarczy pok 13 |
IV.3.2) |
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy |
IV.3.3) |
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy |
IV.3.4.) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17 grudzień 2008 r. godzina 1230 Miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136 piętro I (kancelaria główna) |
IV.3.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |
IV.3.7) |
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy) |
IV.3.8) |
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy) |
IV.3.9) |
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postępowań (jeżeli dotyczy) |