Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 108-ZP-2008 Ubezpieczenia

Zamówienia publiczne: 108-ZP-2008 Ubezpieczenia

108-ZP-2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia komunikacyjne
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa
II.1.3)

Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia:
 
Zadanie I

  1. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych – CPV 66515000-3
  2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku – CPV 66515000-3
  3. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia – CPV 66515000-3
  4. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (na bazie wszystkich ryzyk) – CPV 66519200-3
  5. ubezpieczenie maszyn elektrycznych od szkód elektrycznych – CPV 66515000-3
  6. ubezpieczenie NNW osób skierowanych do odbycia kary w formie grupowej bezimiennej – CPV 66512100-3
  7. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków – CPV 66512100-3
  8. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – CPV 66516400-4

Zadanie II

  1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów – CPV 66516100-1
  2. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkownikiem pojazdów mechanicznych – CPV 66512100-3
  3. ubezpieczenie auto – casco – CPV 66514110-0

II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 6630000
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 1.01.2009 – 31.12.2010
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

  1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  2. Posiadają przewidziane prawem prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzene działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia tj:
    1. posiadają pokrycie marginesu wypłacalnośći śropdkami własnymi powyzej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003r. O działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.Nr 124, poz 1151 z późn. zm) oraz na podstawie rozporzadzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003r w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U.Nr 211, poz 2060) na dzień 31.12.2007r
    2. Posiadaja kapitały własne w wysokości min. 40.000.000PLN na dzień 31.12.2007r

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, w tym celu powinni ustnowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołaczyć dokument potwierdzajacy ustanoienie pełnomocnika. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie w odniesieniu do warunków określonych w pkt 1 i 2, warunki te musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie, zaś w odniesieniu do warunku określonego w pkt 3 wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów I oświadczeń złożonych przez Wykonawców, określonych w oparciu o oświadczena stanowiacych załacznik do SIWZ, na zasadzie “spełnia” lub “nie spełnia”.
Zamawiajacy wezwie na podstawie art. 26 ust. 3 wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiajacego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiajacego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierjące błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby uniewaznienie postępowania, złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi ubezpieczeniowe wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Specyfikacji:

  1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
  2. Zezwolenie do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia.
  3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, sporządzonym na załączniku nr 3.
  4. Oświadczenie, że Wykonawca posiada możliwość realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 pzp, z którego wynikać będzie, że:
    1. spełnienia wymóg dot. posiadania pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100% - najdalej według stanu na dzień 31.12.2007 r.
    2. posiada kapitały własne w wysokości wymaganej przez Zamawiającego na dzień 31.12.2007 r. - sporządzone na załączniku nr 2.
    3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    Jeśli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 4 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Aktualność tego dokumentu  określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wystawionych przez odpowiednie urzędy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

    Dodatkowo do oferty wykonawca dołączy:
    Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej złożenia nie wynika z przepisów bądź z zapisów właściwego rejestru – KRS. Pełnomocnictwo winno być dołączone  w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
    W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
    Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
    W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowę regulującą współpracę tych wykonawców.

  5. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Zadanie I
Cena – 80%
Klauzule fakultatywne – 20%
 
Zadanie II
Cena – 90%
Klauzule fakultatywne – 10%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Gospodarczy pok 13
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17 grudzień 2008 r. godzina 1230
Miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 136 piętro I (kancelaria główna)
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy)
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy)
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postępowań (jeżeli dotyczy)

Pliki do pobrania:

Wyjaśnienia i odpowiedzi:

   

wstecz