Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 102-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 102-ZP-2009

102-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: samorząd terytorialny
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Pile – Gładyszewo, zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych oraz ochrona przed bezdomnymi zwierzętami na terenie miasta Piła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i bieżące utrzymanie schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Kamiennej w Pile – Gładyszewo obejmujące m. in.:
  • zapewnienie humanitarnej opieki nad zwierzętami,
  • administrowanie obiektami schroniska,
  • zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt,
  • wykonanie zabiegów weterynaryjnych oraz szczepień,
  • ochrona przed bezdomnymi zwierzętami,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie znajduje się w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 85 20 00 00-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia 01.01.2010r. do 31.12.2011r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
  Informacja na temat wadium: 5.000,00
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziałów w postępowaniach:

  • ofertę,
  • oświadczenie wg art. 22 i 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
  • dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego,
  • wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym charakterze (dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie),
  • wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kserokopię dokumentu potwierdzającego wymagane uprawnienia),
  • informację z banku lub spółdz. kasy oszczędnościowej w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową,
  • polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotycząca osób fizycznych,
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotycząca podmiotów zbiorowych,
  • aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego,
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
  • parafowany wzór umowy,
  • wypełniony załącznik nr 6 SIWZ – Składniki wyliczenia wartości oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, Wydział Gospodarki Komunalnej, Pl. St. Staszica 10 – pok. 320 w godz.
800 – 1500
IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3.) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.11.2009 r. godzina 900
miejsce: kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6.) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Pliki do pobrania:

   

wstecz