Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 45-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 45-ZP-2010

45-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: samorząd terytorialny
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont szaletów miejskich przy Al. Piastów 8 i Pl. Zwycięstwa 16 w Pile”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów miejskich w budynku mieszkalno – usługowym przy Al. Piastów 8 i Pl. Zwycięstwa 16 w Pile:
  • wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
  • szpachlowanie i malowanie sufitów,
  • wymiana w pomieszczeniach instalacji co.
  • wykonanie posadzek – sanitariaty,
  • ułożenie glazury i terakoty,
  • wymiana instalacji elektrycznej,
  • wymiana urządzeń wod-kan.
Określa go specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z kosztorysem. Szczegółowy opis zamówienia znajduje sie SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45.431.000-7, 45.440.000-3, 45.300.000-0, 45.453.000-7
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.10.2010r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁÓW
  Informacja o oświadczeniach i dokumentacjach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziałów w postępowaniach:
ofertę, oświadczenie wg art. 22 i 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, parafowany wzór umowy,dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego,aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wykaz robót budowlanych, wypełniony kosztorys.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, Wydział Gospodarki Komunalnej, Pl. St. Staszica 10 – pok. 320
w godz 800 – 1500
IV.3.2.) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3.) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010r. godz. 900, pok. 134 – kancelaria główna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6.) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Pliki do pobrania:

   

wstecz