Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Nabór na stanowiska » 20130612-BHP

Nabór na stanowiska: 20130612-BHP

Piła, dnia 11 czerwca 2013 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY (0,33 et)
W URZĘDZIE MIASTA PIŁY - z siedzibą w Pile, Pl.Staszica 10.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. wykształcenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.(Dz. U. 97. 109. 704, ze zm.);
    4. staż pracy minimum 3 lata w służbie bhp;
    5. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    6. nieposzlakowana opinia.
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej – służbie bhp;
    2. posiadanie szkolenia w dziedzinie bhp;
    3. znajomość regulacji prawnych w zakresie wykonywanych obowiązków;
    4. znajomość procedur administracyjnych;
    5. posiadanie cech osobowościowych: sumienność, odpowiedzialność, operatywność i dyspozycyjność.
       
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp na wszystkich stanowiskach pracy;
    2. bieżące informowanie pracodawcy lub osób kierujących pracownikami o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia;
    3. sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników, poprawę warunków pracy oraz zachowania wymagań ergonomii.
    4. współdziałanie w zakresie bhp z Państwową Inspekcją Pracy oraz z innymi jednostkami - stosownie do potrzeb w tym z placówką służby zdrowia sprawującą profilaktyczną opiekę zdrowotną;
    5. prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
    6. udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe.
    7. ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
    8. doradztwo w zakresie zmiany organizacji i metod pracy zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania zagrożeń, jak również doboru najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej;
    9. prowadzenie wstępnego szkolenia ogólnego w zakresie bhp;
    10. udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
    11. udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz w ocenie założeń i dokumentacji dotyczącej tych planów oraz zgłaszania do tych planów wniosków uwzględniających wymagania bhp.
    12. udzielanie jednostkom organizacyjnym pomocy przy realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
       
  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. życiorys – curriculum vitae;
    3. kserokopie świadectw pracy;
    4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
    6. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Piły;
    7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
    8. oświadczenie o niekaralności.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (Kancelaria Główna), pocztą elektroniczną na adres:  worg@um.pila.pl tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. BHP W URZĘDZIE MIASTA PIŁY” - do dnia 24 czerwca 2013 r.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.)

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.pila.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Piły, Pl. Staszica 10.

  Prezydent Miasta Piły
  /-/ Piotr Głowski
   

wstecz