Znak sprawy 14/PN/2011
Piła, dnia 03.11.2011r.
OGŁOSZENIE
- Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, 64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164 telefon: 67 351-47-77 fax: 67 351-48-03
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest
- st. insp. ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska - Koniec, pok. nr 17, telefon 067 351-48-88 wew. 312 (procedura),
- Kierownik Działu Technicznego - Jarosław Bukowski pok. nr 17, tel. 067 351-48-88 wew. 333 (przedmiot zamówienia).
- Przedmiot zamówienia: przestawienie pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych będących w administracji Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile zgodnie z załącznikami.
Zakres prac obejmuje:
- rozbiórkę pieca kaflowego,
- przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych,
- oczyszczenie kafli i przeszlifowanie krawędzi,
- wymianę (przełożenie) całości wnętrza pieca wykonanego z cegieł i kształtek szamotowych, gliny, drutu stalowego i materiału pomocniczego,
- wymiana kafli z odzysku na inne z odzysku (pełnowartościowe, nieuszkodzone)
- uzupełnienie brakującej lub uszkodzonej blachy przedpiecowej,
- montaż rury zapiecowej,
- wymiana drzwiczek i rusztu piecowego,
- montaż wyczystek (górnej, środkowej i dolnej),
- wywiezienie gruzu budowlanego
- Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.26.26.30-6 wznoszenie pieców
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.
- Termin wykonania zamówienia: 20 dni od daty podpisania umowy
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
- Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
cena - 100%.
- Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 18.11.2011 r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.11.2011 r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Pliki do pobrania: