Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 27/PN/2008

Zamówienia publiczne: 27/PN/2008

Znak sprawy 27/PN/2008

Piła, dnia 30.09.2008r.

OGŁOSZENIE

  1. Zamawiający:   Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
    64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164, telefon: 67 351-48-88    fax: 67 351-48-04
     
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2007 nr 223 poz. 1655), zwanej dalej “ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (DZ.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późniejszymi zmianami).

  3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej / lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego pokoju nr 17.
    Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Małgorzata Balińska - Koniec, pok. nr 17, telefon (67) 351 48 88 wew. 22 (procedura), Leszek Toczek (ADM-1) tel.(67)351 83 06 lub (67) 351 80 89 (przedmiot zamówienia).

  4. Przedmiot zamówienia:    dostawa wykładziny PCV – grubość minimum 2mm, szerokość 2m – 250m2 oraz listwy przypodłogowej PCV – 262mb dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
     
  5. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień 19520000-7 – produkty z tworzyw sztucznych.
     
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
     
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
     
  8. Termin wykonania zamówienia: 31.12.2008r.
     
  9. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
     
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 2 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
    4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
    5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
       
    Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”.
    Warunki udziału w postępowaniu są takie same dla każdego z wyszczególnionych w wykazie zadań.
     
  10. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie pobiera wadium.
     
  11. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
    cena - 100%.

  12. Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 09.10.2008r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.10.2008r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.

  13. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
     
  14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
     
  15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Pliki do pobrania:

   

wstecz