Piła, dnia 30.09.2008r.
- Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
64-920 Piła, Al. Powstańców Wlkp. 164, telefon: 67 351-48-88 fax: 67 351-48-04
-
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2007 nr 223 poz. 1655), zwanej dalej “ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (DZ.U. z 1964 nr 16 poz.93 z późniejszymi zmianami).
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej / lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego pokoju nr 17.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Małgorzata Balińska - Koniec, pok. nr 17, telefon (67) 351 48 88 wew. 22 (procedura), Leszek Toczek (ADM-1) tel.(67)351 83 06 lub (67) 351 80 89 (przedmiot zamówienia).
- Przedmiot zamówienia: dostawa wykładziny PCV – grubość minimum 2mm, szerokość 2m – 250m2 oraz listwy przypodłogowej PCV – 262mb dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień 19520000-7 – produkty z tworzyw sztucznych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Termin wykonania zamówienia: 31.12.2008r.
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 2 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”.
Warunki udziału w postępowaniu są takie same dla każdego z wyszczególnionych w wykazie zadań.
- W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie pobiera wadium.
-
Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
cena - 100%.
-
Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 09.10.2008r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.10.2008r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.