|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Rewitalizacja obszaru powojskowego w Pile przy ul. Podchorążych – Kossaka, Centrum Sportowo- Rekreacyjne – Nadzór inwestorski nad robotami |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: usługi |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Nadzór nad robotami przy rozbiórce pływalni „ Szuwarek” w Pile. , obiekt o kubaturze ok. 7 558 m3 i powierzchni zabudowy 1 328 m2 2. Opis planowanych robót budowlanych
- wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczeniowe
- odłączenie mediów ( c.o. , wod-kan, energię elektryczną) w porozumieniu z ich włascicielami, po wcześniejszym ich powiadomieniu zgodnie z wydanymi warunkami zawartymi w projekcie
- zabezpieczenie drzew i krzewów przed uszkodzeniem
- opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonania rozbiórki i zaznajomiienie z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót
- utylizację płyt azbestowo-cementowych , utylizacji może dokonać firma posiadająca odpowiednie uprawnienia - utylizacja musi być udokumentowana
- posegregowanie i wywiezienie pozyskanego złomu do punktu skupu, przekazanie go w imieniu Zamawiającego a stosowny dokument przekazania złomu dostarczyć w ciągu 3 dni Zamawiającemu w celu wystawienia faktury przez Gminę Piła
- masa betonu z rozbiórki podlega recyklingowi w celu wbudowania w wykop
- robot wykończeniowych wraz z nawiezieniem ziemi uprawnej i obsianiem trawy
- utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki (np. papa, parapety, okna, luksfery, szkło) - utylizacja musi być udokumentowana
- wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Prawem Budowlanym oraz ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt. )- wykreślenie obiektu z map geodezyjnych i dostarczenie kopii mapy zasadniczej.
Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 3. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy
- pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanymi
- zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji
- nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji
- reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji
- wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia
- zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami
- zapewnienie codziennej dyspozycyjności na budowie
- zapewnienie pełnej obsługi sprawdzającej ( geodezyjnej, rozliczeniowej) – wymagana jest każdorazowa obecność przy ważeniu złomu
- współpraca z nadzorem autorskim
- zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót
- rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania
- rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych
- zachowanie poufności informacji
- kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska
- szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie wartości fizycznych i finansowych
- uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót
- sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie
- sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu
- weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót
- nadzór nad przygotowaniem oraz weryfikacja dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia rozbiórki do organu nadzoru budowlanego i zapewnienie ścisłej współpracy w tej kwestii z wykonawcą robót oraz Zamawiającym,
- organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych i odbioru końcowego podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiajacym
- ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robot, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne
- każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót
- uczestnictwie w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane w okresie gwarancyjnym
- zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót
Decyzje Inspektora Nadzoru dotyczące zmian wykonania przedmiotu umowy, zawieszenia wykonania robót oraz zmiany wynagrodzenia wymagają zatwierdzenia Zamawiającego
Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia |
II.1.4) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupelniających: NIE |
II.1.5) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 74 264 100 – usługi zarządzania projektami budowlanymi |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.7) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 30.06. 2010 r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy |
|
III.2) |
ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie |
III.3) |
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW |
III.3.4) |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca wskaże osobę, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej ( po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia. |
III.4) |
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
| |
III.4.1) |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
|
III.4.2) |
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
|
III.4.3) |
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada: |
III.4.3.1) |
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
III.5) |
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
- inne dokumenty
a) Parafowany projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ |
III.6) |
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena – 100 % |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego
- zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
|
IV.4) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.4.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108 |
IV.4.2.) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 5. 03. 2010 r. Godzina 9,00, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro- Kancelaria Główna. |
IV.4.3) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |