|
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY |
I.1) |
NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła |
I.2) |
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa |
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
II.1) |
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
II.1.1) |
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. WIOSNY LUDÓW-ODCINEK MIEJSKI OD UL.SIEMIRADZKIEGO DO UL.CZARNIECKIEGO W PILE |
II.1.2) |
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane |
II.1.3) |
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Wiosny Ludów-odcinek miejski od ul.Siemiradzkiego do ul.Czarnieckiego w Pile (jezdnia,krawężniki,kanalizacja deszczowa,chodniki,oświetlenie) Opis przedmiotu zamówienia ROBOTY DROGOWE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
- robót przygotowawczych(odtworzenie punktów głównych i wysokościowych,rozebranie kraweżników betonowych-843,00m,rozebranie chodników z płyt bet.35x35x5cm-1245,00m2,rozebranie obrzeży betonowych-800,00m,frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno śr.gr.4cm-1616,00m2, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego gr. warstwy 15cm-250,00m2,rozebranie chodnika z kostki bet.-kostka do ponownego wbudowania-219,00m2;
- robót ziemnych(wykonywane mechanicznie-237,00m3 i recznie 59,00m3);
- regulacji istniejących urządzeń (regulacja pionowa skrzynek zaworów wodociagowych,gazowychszt. 16,regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych-szt.11,regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych-szt.17,montaż rur osłonowych typu A-160PS na kolidujacych kablach-107,00m;
- profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstr.-1504,00m2;
- podbudowy z kruszywa łamanego warstwa gr.15cm-239,00m2,podbudowy z chudego betonu(B-7,5)gr.30cm-8,00m2;
- wyrównania istniejacej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową-238,00m3;
- nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej gr.4cm-2394,00m2;
- nawierzchni na zjazdach z kostki bet.gr.8cm na podsypce cement.-piaskowej gr.3cm-239,00m2;
- ustawienia krawęzników bet.najazdowych o wym.15x22cm wraz z ławą z oporem z betonu B-20-194,00m;
- ustawienia krawężników bet. O wym.15x30cm wraz z ławą z oporem z betonu B-20-753,00m;
- nawierzchni chodników z kostki bet. gr.8cm na podsypce piaskowej gr.5cm -897,00m2;
- ustawienia obrzezy bet. O wym.8x30cm na podsypce cem.-piaskowej-584,00m;
- ułożenia ścieku przychodnikowego z kostki bet. gr.6cm na podsypce cem.-piaskow. gr.3cm-75,00m2;
- nawierzchni chodników z kostki bet.z odzysku gr.8cm na podsypce piaskowek gr.5cm-219,00m2.
ROBOTY SANITARNE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
- robót ziemnych i rozbiórkowych;
- kanalizacji deszczowej z rur litychPVC(SN12) o średnicy Ø200mm-99,79m;Ø250mm-278,72m;Ø315mm-83,76m;
- studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø1200mm-szt.12
- studni ściekowych ulicznych bet. Ø500mm z osadnikiem-szt.14(z wpustem krawężnikowym-szt.3 oraz z wpustem ulicznym 400x600mm-szt.11);
- kaskad zewnętrznych o średnicy Ø200mm-4kpl.;Ø250mm-4kpl.;Ø315mm-2kpl.;
- przecisku rura stalową o śr.406mm o dł.4,8m;
- montazu zbiornika retencyjnego zamknietego o pojemności 23,44m3-1kpl.
- montażu regulatora przepływu na odpływie ze studni-1szt.
- montazu włazów,płyt i pierscieni odciążajacych na istniejacych studniach rewizyjnych z kręgów bet.Ø1200mm-6kpl.;
- likwidacji dwóch studzienek ściekowych bet.o średnicy Ø500mm wraz zamuleniem przykanalików z nimi związanych;
- wymiany skrzynek wodociągowych z dostosowaniem do nowych rzędnych nawierzchni-8kpl.
ROBOTY ELEKTRYCZNE Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
- przestawienie istniejacych latarni oświetleniowych(3kpl).poza teren kolizji z przebudowywaną drogą wraz z robotami towarzyszacymi(przebudowa oraz zabezpieczenie istniejących linii kablowych i oświetleniowych).
MUR OPOROWY Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
- robót rozbiórkowych(rozebranie :muru z kostki granitowej-3,74m3, muru z kamienia-1,2m3, ogrodzenia drewnianego-25,2m2,ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obet.-99,6m2,podmurówki z betonu-4,4m3 oraz wywóz gruzu);
- robót ziemnych;
- muru oporowego żelbetowego na ławie fundamentowej żelbetowej z betonu B-20 wraz z izolacją przeciwwilgociową o dł.86,4m;
- balustrady stalowej-86,4m;
- wycinki drzew-11szt.
- przestawienie 3 szt. słupów oświetleniowych z oprawami i osprzętem elektrycznym wraz z robotami towarzyszącymi
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie:
- projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzgodnieniami oraz poniesienie wszelkich kosztów z tym zwiazanych;
- obsługi geodezyjnej i geotechnicznej
- dokumentacji powykonawczej(2komplety ze spisem tresci) i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (6szt)
Przedmiot zamowienia określa projekt budowlano-wykonawczy wraz z częścia kosztorysową oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
|
II.1.4) |
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupelniających: NIE |
II.1.5) |
Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg; 45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego |
II.1.6) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie |
II.1.7) |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie |
II.2) |
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 18.06.2010r. |
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM |
III.1) |
WADIUM Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 11.800,00zł. |
III.2) |
ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie |
III.3) |
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW |
III.3.2) |
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwóch zadań związanych z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia. |
III.3.4) |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku posiadania w dyspozycji osoby, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót branzy sanitarnej i elektrycznej Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia. |
III.4) |
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY |
III.4.1) |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć 4)
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjaki na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
|
III.4.2) |
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
|
III.4.3) |
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada: |
III.4.3.1) |
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
|
III.5) |
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
- inne dokumenty
- Parafowany projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ
- Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
- Dokument wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
|
III.7) |
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie |
|
SEKCJA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA |
IV.1.1) |
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony |
IV.2) |
KRYTERIA OCENY OFERT |
IV.2.1) |
Kryteria oceny ofert: cena – 100 % |
IV.2.2) |
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie |
IV.3) |
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego
- zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
|
IV.4) |
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.4.1) |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108 |
IV.4.4) |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 r. Godzina 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna |
IV.4.5) |
Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.4.16) |
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):nie dotyczy |