Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 22-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 22-ZP-2010

22-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: GMINA PIŁA, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
PRZEBUDOWA UL. WIOSNY LUDÓW-ODCINEK MIEJSKI OD UL.SIEMIRADZKIEGO DO UL.CZARNIECKIEGO W PILE
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Wiosny Ludów-odcinek miejski od ul.Siemiradzkiego do ul.Czarnieckiego w Pile (jezdnia,krawężniki,kanalizacja deszczowa,chodniki,oświetlenie)
 
Opis przedmiotu zamówienia
 
ROBOTY DROGOWE
Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
  1. robót przygotowawczych(odtworzenie punktów głównych i wysokościowych,rozebranie kraweżników betonowych-843,00m,rozebranie chodników z płyt bet.35x35x5cm-1245,00m2,rozebranie obrzeży betonowych-800,00m,frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno śr.gr.4cm-1616,00m2, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego gr. warstwy 15cm-250,00m2,rozebranie chodnika z kostki bet.-kostka do ponownego wbudowania-219,00m2;
  2. robót ziemnych(wykonywane mechanicznie-237,00m3 i recznie 59,00m3);
  3. regulacji istniejących urządzeń (regulacja pionowa skrzynek zaworów wodociagowych,gazowychszt. 16,regulacja pionowa włazów studni rewizyjnych-szt.11,regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych-szt.17,montaż rur osłonowych typu A-160PS na kolidujacych kablach-107,00m;
  4. profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstr.-1504,00m2;
  5. podbudowy z kruszywa łamanego warstwa gr.15cm-239,00m2,podbudowy z chudego betonu(B-7,5)gr.30cm-8,00m2;
  6. wyrównania istniejacej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową-238,00m3;
  7. nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej gr.4cm-2394,00m2;
  8. nawierzchni na zjazdach z kostki bet.gr.8cm na podsypce cement.-piaskowej gr.3cm-239,00m2;
  9. ustawienia krawęzników bet.najazdowych o wym.15x22cm wraz z ławą z oporem z betonu B-20-194,00m;
  10. ustawienia krawężników bet. O wym.15x30cm wraz z ławą z oporem z betonu B-20-753,00m;
  11. nawierzchni chodników z kostki bet. gr.8cm na podsypce piaskowej gr.5cm -897,00m2;
  12. ustawienia obrzezy bet. O wym.8x30cm na podsypce cem.-piaskowej-584,00m;
  13. ułożenia ścieku przychodnikowego z kostki bet. gr.6cm na podsypce cem.-piaskow. gr.3cm-75,00m2;
  14. nawierzchni chodników z kostki bet.z odzysku gr.8cm na podsypce piaskowek gr.5cm-219,00m2.
     
ROBOTY SANITARNE
Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
  1. robót ziemnych i rozbiórkowych;
  2. kanalizacji deszczowej z rur litychPVC(SN12) o średnicy Ø200mm-99,79m;Ø250mm-278,72m;Ø315mm-83,76m;
  3. studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø1200mm-szt.12
  4. studni ściekowych ulicznych bet. Ø500mm z osadnikiem-szt.14(z wpustem krawężnikowym-szt.3 oraz z wpustem ulicznym 400x600mm-szt.11);
  5. kaskad zewnętrznych o średnicy Ø200mm-4kpl.;Ø250mm-4kpl.;Ø315mm-2kpl.;
  6. przecisku rura stalową o śr.406mm o dł.4,8m;
  7. montazu zbiornika retencyjnego zamknietego o pojemności 23,44m3-1kpl.
  8. montażu regulatora przepływu na odpływie ze studni-1szt.
  9. montazu włazów,płyt i pierscieni odciążajacych na istniejacych studniach rewizyjnych z kręgów bet.Ø1200mm-6kpl.;
  10. likwidacji dwóch studzienek ściekowych bet.o średnicy Ø500mm wraz zamuleniem przykanalików z nimi związanych;
  11. wymiany skrzynek wodociągowych z dostosowaniem do nowych rzędnych nawierzchni-8kpl.
     
ROBOTY ELEKTRYCZNE
Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
  1. przestawienie istniejacych latarni oświetleniowych(3kpl).poza teren kolizji z przebudowywaną drogą wraz z robotami towarzyszacymi(przebudowa oraz zabezpieczenie istniejących linii kablowych i oświetleniowych).
     
MUR OPOROWY
Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie:
  1. robót rozbiórkowych(rozebranie :muru z kostki granitowej-3,74m3, muru z kamienia-1,2m3, ogrodzenia drewnianego-25,2m2,ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obet.-99,6m2,podmurówki z betonu-4,4m3 oraz wywóz gruzu);
  2. robót ziemnych;
  3. muru oporowego żelbetowego na ławie fundamentowej żelbetowej z betonu B-20 wraz z izolacją przeciwwilgociową o dł.86,4m;
  4. balustrady stalowej-86,4m;
  5. wycinki drzew-11szt.
  6. przestawienie 3 szt. słupów oświetleniowych z oprawami i osprzętem elektrycznym wraz z robotami towarzyszącymi
     
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie:
  • projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzgodnieniami oraz poniesienie wszelkich kosztów z tym zwiazanych;
  • obsługi geodezyjnej i geotechnicznej
  • dokumentacji powykonawczej(2komplety ze spisem tresci) i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (6szt)
     
Przedmiot zamowienia określa projekt budowlano-wykonawczy wraz z częścia kosztorysową oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupelniających: NIE
    II.1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV):
    45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg;
    45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
    45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 18.06.2010r.
     
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 11.800,00zł.
    III.2) ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
    wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwóch zadań związanych z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
    posiadania w dyspozycji osoby, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót branzy sanitarnej i elektrycznej
    Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć 4)
    1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
    2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjaki na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    2. aktualny odpis z właściwego rejestu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
    1. inne dokumenty
      1. Parafowany projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ
      2. Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
      3. Dokument wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie
     
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    1. zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego
    2. zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła Wydział Inwestycji i Nadzoru p. 108
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 r. Godzina 900, miejsce: Urząd Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła pok. 134, I piętro - Kancelaria Główna
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):nie dotyczy

    Pliki do pobrania:

    Wyjaśnienia i odpowiedzi:

       

    wstecz