Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » SP5

Zamówienia publiczne: SP5

SP5

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dostawy

Zamieszczenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Dzieci Polskich , Al. Niepodległości 18, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 33 78, faks 67 212 33 78.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich - zadań 5.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 15.80.00.00-0
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1 i 4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy, natomiast warunki wyszczególnione w pkt ,2,3 Wykonawcy muszą spełniać łącznie.

Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1. Formularz cenowy - Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. - Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków stanowiący załącznik Nr 3 do SWIZ..

 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl oraz w sekretariacie szkoły.
IV.3.4.) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 08:00, miejsce: sekretariat szkoły Szkoła Podstawowa Nr 5 im Dzieci Polskich, al. Niepodległości 18, 64-920 Piła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nabiał.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  4. Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły spożywcze.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  4. Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieczywo.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  4. Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drób.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  4. Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięso i wędliny.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  4. Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świeże owoce i warzywa.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  4. Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jaja.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  4. Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warzywa i owoce mrożone.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  4. Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ryby.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  4. Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

Pliki do pobrania:

   

wstecz