Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 7/PN/2009

Zamówienia publiczne: 7/PN/2009

Znak sprawy 7/PN/2009

Piła, dnia 24.02.2009r.

OGŁOSZENIE

  1. Zamawiający:   Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
    Al. Powst. Wlkp. 164, tel. 067 351-47-77,    fax. 067 351-48-03
     
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008r. nr 171 poz. 1058) zwanej dalej „ustawą”. W sprawach nie uregulowanych ustawą mają zastosowanie przepisy ustawy z 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).

  3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.um.pila.pl oraz www.mzgm.pila.pl lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie zamawiającego pokój nr 17.
    Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest inspektor ds. zamówień publicznych – Małgorzata Balińska–Koniec, pok. nr 17, telefon (67) 351-47-77 wew. 22 (procedura), Adam Jakubowski pok. nr 17, tel. 067 351-47-77 wew. 31 (przedmiot zamówienia).

  4. Przedmiot zamówienia:    wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach będących w zarządzie MZGM w Pile.
     
    Wymiana stolarki okiennej obejmuje:
    • wizję z wykonaniem szczegółowych pomiarów,
    • demontaż istniejącej stolarki z parapetami,
    • montaż stolarki PCV – szyba 1.0,
    • montaż nowych parapetów wewnętrznych wg wykazów,
    • montaż nawiewników wg wykazów,
    • wykonanie obróbek ościeży wewnętrznych i zewnętrznych z malowaniem

     
  5. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień:
        45.42.00.00-7 roboty w zakresie stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
     
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
     
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
     
  8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
     
  9. Termin wykonania zamówienia: 31.08.2009r
     
  10. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
     
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 zamówień podobnych do przedmiotu niniejszego postępowania oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
       
    Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”.
     
  11. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
    Wadium może być wnoszone w jednej lub kilu formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
     
  12. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy z uwzględnieniem następującego kryterium:
    cena - 100%.

  13. Oferty należy składać w sekretariacie pok. nr 1 w siedzibie zamawiającego najpóźniej do dnia 17.03.2009r. do godz. 1000. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.03.2009r. o godz. 1015 w sali konferencyjnej w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.

  14. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
     
  15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
     
  16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
     

Pliki do pobrania:

   

wstecz