Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Wybory Samorządowe » Inf_20101119

Wybory Samorządowe: Inf_20101119

HARMONOGRAM
wydawania: kart do głosowania, formularzy protokołów głosowania, pieczęci,
spisu wyborców, hasła, loginu i pendriva

20 listopad 2010 r. - SALA NR 109

 

UWAGA!

Przekazanie kart do głosowania następuje w formie protokolarnej. Karty do głosowania przyjmują co najmniej trzy osoby wchodzące w skład obwodowej komisji wyborczej, w tym przewodniczący komisji lub jego zastępca. Protokół potwierdzający przyjęcie kart, ze wskazaniem ich rodzajów i ilości, sporządzony będzie w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach: jeden dla obwodowej komisji, drugi dla osoby dostarczającej.

Komisja odbiera również w tym dniu FORMULARZE PROTOKOŁÓW GŁOSOWANIA, PIECZĘĆ, a także SPIS WYBORCÓW WRAZ Z LISTĄ WYBORCÓW, KTÓRZY UDZIELILI PEŁNOMOCNICTWA DO GŁOSOWANIA.

Przy odbiorze upoważnieni członkowie komisji dokładnie sprawdzają, czy:

  1. karty do głosowania w wyborach do poszczególnych rad oraz w wyborach wójta zostały dostarczone w odpowiedniej liczbie oraz czy w wyborach do rady gminy, rady powiatu i sejmiku województwa karty dotyczą właściwego okręgu wyborczego. Jeżeli w wyborach do rady gminy obwód obejmuje więcej niż jeden okręg wyborczy, komisja jest obowiązana sprawdzić, czy dostarczono jej karty do wszystkich okręgów wchodzących w skład takiego obwodu i czy właściwa jest liczba poszczególnych rodzajów kart;
  2. karty do głosowania są prawidłowo wydrukowane, np. czy nie mają błędów i usterek drukarskich;
  3. karty do głosowania są kompletne, tj. czy zawierają wszystkie listy kandydatów i kandydatów zarejestrowanych w danym okręgu oraz wszystkich kandydatów w wyborach wójta. Sprawdzenie kompletności kart komisja dokonuje na podstawie obwieszczenia właściwej terytorialnej komisji wyborczej o zarejestrowanych listach kandydatów oraz o zarejestrowanych kandydatach na wójta;
  4. przekazano właściwą liczbę formularzy protokołu głosowania (po 3 egzemplarze):
    1. na kandydatów na radnych, tj. protokołu głosowania na listy kandydatów na radnych wraz z wkładkami umożliwiającymi ujęcie w protokole wszystkich zarejestrowanych list w danym okręgu w wyborach do rady gminy i rady powiatu lub rady miasta na prawach powiatu, sejmiku województwa, a na obszarze m.st. Warszawy: w wyborach do Sejmiku Województwa Mazowieckiego, do Rady m. st. Warszawy i do rady dzielnicy,
    2. protokołu głosowania w obwodzie na kandydatów na wójta;
  5. przekazano właściwy spis wyborców wraz z listą wyborców, którzy udzielili pełnomocnictwa do głosowania. Natomiast dla obwodów odrębnych (szpitali, zakładów karnych itd.) spis obejmuje tylko wyborców wpisanych do rejestru wyborców w gminie, w której znajduje się dany zakład, gdyż czynne prawo wyborcze przysługuje tylko stałym mieszkańcom gminy. W przypadku gdy nie został sporządzony spis wyborców w części B (obejmujący obywateli Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi), sprawdzić należy także czy przekazano czysty formularz części B spisu wyborców (dla ewentualnego dopisania wyborcy w dniu głosowania);
  6. przekazano właściwą pieczęć komisji (czy nazwa i siedziba (miejscowość) komisji, oraz numer obwodu dotyczą obwodowej komisji wyborczej);

Odbiór dokumentów potwierdza się na piśmie, wymieniając ich rodzaj i ilość, w tym liczbę otrzymanych kart do głosowania (odrębnie dla każdego rodzaju). Protokół odbioru otrzymuje organ przekazujący, a jego kopię włącza się do dokumentacji komisji.

Ponadto 20 listopada 2010 r. od godz. 9.00 przewodniczący/lub zastępcy przewodniczących Komisji odbierają w pokoju 101, od Pana Andrzeja Rawickiego koordynatora gminnego do spraw obsługi informatycznej, LOGIN, HASŁO i PENDRIVA, a na nim zgraną licencję do uwierzytelniania danych z protokołów głosowania, sporządzanych w systemie informatycznym, i ich zapisu na nośniku elektronicznym. Odbiór loginu i hasła — po okazaniu dokumentu tożsamości oraz dokumentu potwierdzającego pełnienie funkcji w komisji osobie dokonującej przekazania — potwierdza się na piśmie.

UWAGA!
W związku z tym, że tryb wydawania kart do głosowania wymaga szczególnego skupienia i ostrożności, proszę wszystkie Komisje oczekujące na wydanie kart o ZACHOWANIE SZCZEGÓLNEJ DYSCYPLINY i proszę aby nie zbierały się one na korytarzu bezpośrednio przed salą 109 tylko aby oczekiwały na holu I piętra.

HARMONOGRAM - WYDAWANIE KART DO GŁOSOWANIA

20 listopad 2010 r. - SALA NR 109

Nr
OKW

Siedziba obwodu

Godz. odbioru
kart do
głosowania

1

Liceum Ogólnokształcące, ul. W. Pola 11

8.30

2

Zespół Szkół Ponadgim. Nr 3, ul. Kilińskiego 16

8.32

3

Wyższa Szkoła Biznesu, ul. Sikorskiego 9

8.34

4

Gimnazjum Nr 4, ul. Kujawska 18

8.36

5

Szkoła Podstawowa Nr 5, al. Niepodległości 18

8.38

6

Zespół Szkół Ponadg. Nr 1, ul. Ceglana 4

8.40

7

MOSiR, ul. Żeromskiego 90

8.42

8

Zespół Szkół Nr 3, ul. Żeromskiego 41

8.44

9

Szkoła Podstawowa Nr 7, al. Wojska Polskiego 45

8.46

10

Przedszkole Nr 12, ul. Reja 11

8.48

11

Przedszkole Nr 13, ul. Kraszewskiego 2

8.50

12

Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Grabowa 18

8.52

13

MEC Sp. z o.o., ul. Kaczorska 20

8.54

14

Zespół Szkół Muzycznych, ul. Walki Młodych 1

8.56

15

Gimnazjum Nr 5, ul. Bydgoska 23

8.58

16

Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Roosevelta 12

9.00

17

Z Sz. im. St. Staszica, al. Powst. Wlkp. 18

9.02

18

Zespół Szkół Nr 2, ul. Kr. Jadwigi 2

9.04

19

„Altvater” Sp. z o.o., ul. Łączna 4a

9.06

20

Specjalny Ośrodek Sz-W, ul. Śniadeckich 27a

9.08

21

Liga Obrony Kraju, al. Niepodległości 154

9.10

22

Zespół Szkół Nr 1, ul. Brzozowa 4

9.12

23

Rejon Gazowniczy, al. Poznańska 20

9.14

24

Grupa Energet. ENEA SA, al. Poznańska 34

9.16

25

Pilski Dom Kultury, pl. Staszica 1

9.18

26

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, ul. Teatralna 1

9.20

27

Cech Rzemiosł Różnych, ul. Bydgoska 35

9.22

28

Klub Seniora „Zacisze”, ul. Bydgoska 68

9.24

29

Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Lelewela 140

9.26

30

Pływalnia „Wodnik”, ul. Kossaka 96

9.28

31

Sala Osiedlowa, ul. Sowia

9.30

32

SM „Piła-Południe”, ul. Wenedów 8b

9.32

33

Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Świerkowa 19

9.34

34

Dom Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 40

9.36

35

Szpital Specjalistyczny, ul. Rydygiera 1

9.38

  Pełnomocnik Wyborczy-Urzędnik Wyborczy
  (-) Małgorzata Erdmann

   

wstecz