HARMONOGRAM
wydawania: kart do głosowania, formularzy protokołów głosowania, pieczęci,
spisu wyborców, hasła, loginu i pendriva
20 listopad 2010 r. - SALA NR 109
UWAGA!
Przekazanie kart do głosowania następuje w formie protokolarnej. Karty do głosowania przyjmują co najmniej trzy osoby wchodzące w skład obwodowej komisji wyborczej, w tym przewodniczący komisji lub jego zastępca. Protokół potwierdzający przyjęcie kart, ze wskazaniem ich rodzajów i ilości, sporządzony będzie w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach: jeden dla obwodowej komisji, drugi dla osoby dostarczającej.
Komisja odbiera również w tym dniu FORMULARZE PROTOKOŁÓW GŁOSOWANIA, PIECZĘĆ, a także SPIS WYBORCÓW WRAZ Z LISTĄ WYBORCÓW, KTÓRZY UDZIELILI PEŁNOMOCNICTWA DO GŁOSOWANIA.
Przy odbiorze upoważnieni członkowie komisji dokładnie sprawdzają, czy:
Odbiór dokumentów potwierdza się na piśmie, wymieniając ich rodzaj i ilość, w tym liczbę otrzymanych kart do głosowania (odrębnie dla każdego rodzaju). Protokół odbioru otrzymuje organ przekazujący, a jego kopię włącza się do dokumentacji komisji.
Ponadto 20 listopada 2010 r. od godz. 9.00 przewodniczący/lub zastępcy przewodniczących Komisji odbierają w pokoju 101, od Pana Andrzeja Rawickiego koordynatora gminnego do spraw obsługi informatycznej, LOGIN, HASŁO i PENDRIVA, a na nim zgraną licencję do uwierzytelniania danych z protokołów głosowania, sporządzanych w systemie informatycznym, i ich zapisu na nośniku elektronicznym. Odbiór loginu i hasła — po okazaniu dokumentu tożsamości oraz dokumentu potwierdzającego pełnienie funkcji w komisji osobie dokonującej przekazania — potwierdza się na piśmie.
UWAGA!
W związku z tym, że tryb wydawania kart do głosowania wymaga szczególnego skupienia i ostrożności, proszę wszystkie Komisje oczekujące na wydanie kart o ZACHOWANIE SZCZEGÓLNEJ DYSCYPLINY i proszę aby nie zbierały się one na korytarzu bezpośrednio przed salą 109 tylko aby oczekiwały na holu I piętra.
HARMONOGRAM - WYDAWANIE KART DO GŁOSOWANIA
20 listopad 2010 r. - SALA NR 109
|
Nr |
Siedziba obwodu |
Godz. odbioru |
|
1 |
Liceum Ogólnokształcące, ul. W. Pola 11 |
8.30 |
|
2 |
Zespół Szkół Ponadgim. Nr 3, ul. Kilińskiego 16 |
8.32 |
|
3 |
Wyższa Szkoła Biznesu, ul. Sikorskiego 9 |
8.34 |
|
4 |
Gimnazjum Nr 4, ul. Kujawska 18 |
8.36 |
|
5 |
Szkoła Podstawowa Nr 5, al. Niepodległości 18 |
8.38 |
|
6 |
Zespół Szkół Ponadg. Nr 1, ul. Ceglana 4 |
8.40 |
|
7 |
MOSiR, ul. Żeromskiego 90 |
8.42 |
|
8 |
Zespół Szkół Nr 3, ul. Żeromskiego 41 |
8.44 |
|
9 |
Szkoła Podstawowa Nr 7, al. Wojska Polskiego 45 |
8.46 |
|
10 |
Przedszkole Nr 12, ul. Reja 11 |
8.48 |
|
11 |
Przedszkole Nr 13, ul. Kraszewskiego 2 |
8.50 |
|
12 |
Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Grabowa 18 |
8.52 |
|
13 |
MEC Sp. z o.o., ul. Kaczorska 20 |
8.54 |
|
14 |
Zespół Szkół Muzycznych, ul. Walki Młodych 1 |
8.56 |
|
15 |
Gimnazjum Nr 5, ul. Bydgoska 23 |
8.58 |
|
16 |
Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Roosevelta 12 |
9.00 |
|
17 |
Z Sz. im. St. Staszica, al. Powst. Wlkp. 18 |
9.02 |
|
18 |
Zespół Szkół Nr 2, ul. Kr. Jadwigi 2 |
9.04 |
|
19 |
„Altvater” Sp. z o.o., ul. Łączna 4a |
9.06 |
|
20 |
Specjalny Ośrodek Sz-W, ul. Śniadeckich 27a |
9.08 |
|
21 |
Liga Obrony Kraju, al. Niepodległości 154 |
9.10 |
|
22 |
Zespół Szkół Nr 1, ul. Brzozowa 4 |
9.12 |
|
23 |
Rejon Gazowniczy, al. Poznańska 20 |
9.14 |
|
24 |
Grupa Energet. ENEA SA, al. Poznańska 34 |
9.16 |
|
25 |
Pilski Dom Kultury, pl. Staszica 1 |
9.18 |
|
26 |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, ul. Teatralna 1 |
9.20 |
|
27 |
Cech Rzemiosł Różnych, ul. Bydgoska 35 |
9.22 |
|
28 |
Klub Seniora „Zacisze”, ul. Bydgoska 68 |
9.24 |
|
29 |
Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Lelewela 140 |
9.26 |
|
30 |
Pływalnia „Wodnik”, ul. Kossaka 96 |
9.28 |
|
31 |
Sala Osiedlowa, ul. Sowia |
9.30 |
|
32 |
SM „Piła-Południe”, ul. Wenedów 8b |
9.32 |
|
33 |
Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Świerkowa 19 |
9.34 |
|
34 |
Dom Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 40 |
9.36 |
|
35 |
Szpital Specjalistyczny, ul. Rydygiera 1 |
9.38 |
| Pełnomocnik Wyborczy-Urzędnik Wyborczy | |
| (-) Małgorzata Erdmann |



