Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 86-ZP-2010

Zamówienia publiczne: 86-ZP-2010

86-ZP-2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: samorząd terytorialny
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont oświetlenia na targowisku miejskim nr 1 przy ul. Rynkowej w Pile”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Remont oświetlenia zewnętrznego na targowisku nr 1 w Pile przy ul. Rynkowej, według kosztorysu ofertowego zawierającego limit ilościowo - wartościowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapy schematycznej, stanowiących załączniki do SIWZ.
Zakres rzeczowy:
  • malowanie słupów,
  • wymiana opraw oświetlenia,
  • wyprostowanie słupa ośw. stalowego do pionu wraz z odkopaniem,
  • montaż i demontaż znaków i innych drobnych elementów na czas malowania słupów,
  • utylizacja odpadów, zdemontowanych opraw i źródeł światła itp.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 50.23.21.00
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 27 grudnia 2010 roku
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) Warunki udziałów
  W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy,
  1. którzy spełniają warunki dotyczące:
    • posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, m.in. posiada zezwolenie (decyzję) w zakresie transportu odpadów (wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243), bądź podpisaną umowę z innym podmiotem posiadającym ww. zezwolenie,
    • posiadania wiedzy i doświadczenia,
    • dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    • sytuacji ekonomicznej i finansowej,
  2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt. „a” ppkt 1. i pkt „b” warunków muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione w pkt. „a” ppkt 2,3 i 4 warunków Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia lub nie spełnia.
Wykonawca, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.

W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeniazałącznik nr 2 do SIWZ.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego – załącznik nr 3 do SIWZ;
  2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  Inne dokumenty
  1. Formularz ofertowyzał. nr 1 do SIWZ
  2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) – przygotowane zgodnie z zapisami części VI pkt. 4 SIWZ.
  3. Parafowany projekt umowyzał. nr 4 do SIWZ,
  4. Wypełniony kosztorys ofertowyzał. nr 5 do SIWZ.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, Wydział Gospodarki Komunalnej, Pl. St. Staszica 10 – pok. 320 w godz. 8:00 – 15:00
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010r. godz. 900, miejsce: pok. 134 – kancelaria główna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Pliki do pobrania:

   

wstecz