Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Zamówienia publiczne » 57-ZP-2009

Zamówienia publiczne: 57-ZP-2009

57-ZP-2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi / dostawy / roboty budowlane

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

   
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: samorząd terytorialny
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego budynku przy ul. Okólnej 32a w Pile – Caritas DPS im. O. Pio.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie polega na wymianie pokrycia dachowego i rynien budynku przy ul. Okólnej 32a w Pile – Caritas DPS im. Ojca Pio. Szczegółowy zakres robót określony został w kosztorysie ofertowym (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających wg art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 45 260 000-7
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 15 września 2009 roku
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziałów w postępowaniach:

  • ofertę,
  • oświadczenie wg art. 22 i 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
  • parafowany wzór umowy,
  • wypełniony kosztorys ofertowy.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena 100 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piły, Wydział Gospodarki Komunalnej, Pl. St. Staszica 10 – pok. 320
w godz. 800–1500
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawcy do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ofertę, oświadczenie wg art. 22 i 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych, parafowany wzór umowy, wypełniony kosztorys ofertowy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:  
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.07.2009r. godzina 830
miejsce: pok. 136 – kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:  

Pliki do pobrania:

   

wstecz