Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urzędu Miasta Piły (Archiwum)
Bip - Strona główna

Rada Miasta

Urząd Miasta

Oświadczenia majątkowe

Załatwianie spraw w Urzędzie

Ogłoszenia i komunikaty »

Prawo lokalne

Przetargi na nieruchomości i ruchomości gminne

Konkursy ofert

Zagospodarowanie przestrzenne

Nabór na stanowiska

Jednostki organizacyjne

Jednostki pomocnicze-Osiedla »

Budżet i mienie Gminy

Raporty o stanie Gminy Piła »

Organizacje pozarządowe

Strategie i programy »

Ochrona środowiska

Informacja publiczna

Konsultacje z mieszkańcami »

Spisy Powszechne

Wybory Powszechne

Zgromadzenia publiczne

Działalność lobbingowa

Polityka prywatności »

Ochrona Danych Osobowych »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Dostępność

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html
Strona główna » Nabór na stanowiska » 20090708_Z-ca Kierownika USC

Nabór na stanowiska: 20090708_Z-ca Kierownika USC

Ogłoszenie z dnia 8 lipca 2009r.

Prezydent Miasta Piły

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Z-CA KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO W PILE
Piła Pl.Staszica 10

(nazwa stanowiska pracy)

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Obywatelstwo polskie.
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    3. Ukończenie studiów prawniczych, administracyjnych i uzyskanie tytułu magistra lub podyplomowych studiów administracyjnych.
    4. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    5. Nieposzlakowana opinia.
    6. Co najmniej 5 letni staż pracy na stanowiskach, o których mowa w Ustawie „Prawo o aktach stanu cywilnego”.
    7. Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w trybie ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U z 2005r. Nr 14,poz.114, ze zm.).
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą ludności, ochroną danych osobowych, wystąpieniami publicznymi.
    2. Dobra znajomość przepisów Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, KPA, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego.
    3. Znajomość obsługi komputera.
    4. Umiejętności organizacyjne i kierowania zespołem ludzkim.
    5. Umiejętność pracy w zespole, rozwiązywania problemów, kształtowania prawidłowych relacji z petentami, współpracownikami.
    6. Pożądana znajomość języka obcego, preferowany j.niemiecki.
       
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Realizacja zadań określonych w Ustawie Prawo o aktach stanu cywilnego, KRiOp.
    2. Podejmowanie decyzji w sprawach zmian w aktach stanu cywilnego, ich prostowania, uzupełniania, transkrypcji oraz zmian imion i nazwisk.
    3. Organizowanie procesów rejestracji zdarzeń z zakresu stanu cywilnego w tym prowadzenie uroczystości zaślubin i jubileuszy małżeńskich.
    4. Wydawanie decyzji administracyjnych. (zakaz prowadzenia działalności gospodarczej, obowiązek składania oświadczenia majątkowego).
       
  4. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny.
    2. Kserokopie świadectw pracy.
    3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
    4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
    5. Oświadczenie o niekaralności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (w pokoju 210), pocztą elektroniczną na adres:  worg@um.pila.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Z-cy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego” w terminie do dnia 22.07.2009r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.pila.pl ) oraz na tablicy informacyjnej: Urzędu Miasta Piły, Pl.Staszica 10.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dotychczasowego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001r. Nr 142,poz.1593 z późn.zm.).

   

wstecz